“Nydelig mat, men servicen bør forbedres”
Anmeldelse av Kolonialen

Kolonialen
Kjøkken: Latinsk
Beskrivelse: Tukthuset Matbar , Latinamerikansk kjøkken og bar i Oslos hjerte,vi serverer middag fra Mandag til Lørdag . Lørdager har vi Sábado Social med Levende musikk og Brunsj.
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Mitt andre besøk her. Maten var nydelig. Det som dessverre trakk ned denne gangen var servicen. Tre kelnere var innom oss i løpet av kvelden. Ėn var kjempehyggelig og proff. De to andre snakket ikke norsk. En av dem virket som om hun ikke likte jobben sin, og servicen ble deretter.

Det er synd, men til tross for nydelig mat er det den dårlige servicen jeg husker.

1  Takk, annexs64

Anmeldt 16. juli 2021

Dette er en veldig koselig og uformell restaurant (med en aura av Frankrike) som serverer veldig god mat med morsom vri, f.eks. lammekrokett-retten som inneholdt bl.a. valnøtter. Min mann tok dagens fisk som var kveite og rullekake med rabarbra til dessert. Jeg hadde ikke bestilt bord på forhånd for jeg var usikker på når vi ville være ferdig med avtalen vår på Ullevål, og vi fikk det siste bordet ved 18-tiden en helt vanlig ukedag i juli. Så jeg vil anbefale på det sterkeste å bestille bord på forhånd. Det er tydelig at restauranten har mange stamgjester fra nabolaget.

2  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Koselig sted i lite trafikkert gate, veldig hyggelig betjening, spiste entrecôte , den var helt grei, finnes bedre i byen. Men sitronterta derimot

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Ewi_aleina
Anmeldt 9. mars 2020 via mobile enheter

Vi har vært her før, og gikk her kanskje med for store forventninger. Det ble dessverre en skuffelse. Vi startet med litt bobler. De kom raskt og smakte utmerket. Som forrett ville vi forsøke litt sjømat. Vi fikk en slags suppe med kamskjell. Kamskjellene var greie nok, men suppen var ganske smakløs. Som hovedrett bestilte vi henholdsvis skrei og entrecôte. Fisken var for mye kokt, og kjøttet i entrecôten var trevlete og Ikke av god nok kvalitet. Glasset med hvit vin til fisken passet godt, og den røde vinen til kjøttet var god, men det var jo maten vi kom for. Skal stedet beholde sitt gode ry må kjøkkenet skjerpe seg.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, arnes784
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Kjempe hyggelig restaurant med avslappet stemning. Veldig god mat og hjelpsom og kunnskapsrike ansatte. Ble servert nydelig vin som matchet maten perfekt. Anbefaler stedet for business møte, møte med venner eller date.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, tritratri

Reisende som så på Kolonialen, så også på

Har du vært i Kolonialen? Del dine erfaringer!