“Fantastisk opplevelse”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk matopplevelse på Våghals en lørdagskveld i november. Vi ble tatt i mor på en vennlig og svært profesjonell måte. Vår servitør (Alex?) den kvelden imponerte oss gjennom hele kvelden. Til tross for sin relativt unge alder, var han rolig, trygg og kunnskapsrik. Han loset oss gjennom kveldens mat og vin valg med kyndig hånd.

Vi endte opp med å gå for en syv retters dele meny, og fikk mange utsøkte smaker. Tror «sellerirot på sellerirot med sellerirot» imponerte oss alle, og vi jobbet hardt med å få oppskrift og fremgangsmåte ut av kjøkkensjefen da han kom til bordet utpå kvelden. Imponerende med en kjøkkensjef som tar runden rundt for å snakke med gjestene, det satte vi stor pris på!

Vi valgte også å benytte oss av tilbudet om vinpakke, og fikk mange spennende vinopplevelser også.

Men billig var det ikke! Allikevel en stor opplevelse!

1  Takk, Holiday_HM

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Helt ok lunsj på en pen men upersonlig restaurant. God mat, men ikke noe man husker i lang tid. Men greit lunsjsted hvis man ønsker å lunsje med likesinnede - dvs menn i grå dress.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Gode alternativer for fisk og glutenallergikere. Spennende norske retter, gode vinalternativer også. Bordene var kanskje noe tett, men er en opptatt av sin kjære har man ikke øye for annet.

Takk, Mortenleander
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Herlig miks mellom norske råvarer og crossover kitchen. Gruppe på 20 stk spiste forhåndsbestilt meny. Godt komponert, fin presentasjon og meget bra service! Ekstra poeng for involveringen fra kjøkkenet - følelsen av at alle ansatte ønsket å levere, gir gjestene ekstra varme - kudos!

Takk, bj_rnw919
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var her med en gruppe på 10 personer, og hadde husets meny med vinpakke.
Lokalene er morderne og stilfulle. Kelnerne veldig oppmerksomme. Konseptet et at alt serveres på fat som skal deles. Godt brød, men en usannsynlig liten porsjon av det piskede smøret. Det er greit med servering fra fat når du får store mengder skinke - men blir litt anstaltmakeri når det er åpenbart at det er «en til hver» av en rett, som viste seg å være tilfelle med en rekke av rettene.
Maten var imidlertid veldig god, så vi hadde en fin kveld.

Takk, EllenChr

Reisende som så på Vaaghals, så også på

Har du vært i Vaaghals? Del dine erfaringer!