“Vaaghals leverer”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Har alltid vært nysgjerrig på hva Brimien har fått til i Oslo og om det leverer, og ja dette var en positiv opplevelse. Stor fokus på lokale råvarer , ekte mat uten for mye fiks fakserier slik vi møter det på Lom. Jeg og min kollega kom sent og de sammensatte menyene ble rett og slett for mye så vi fikk sette sammen en forrett og en hovedrett av de sammensatte menyene. Perfekt stekt torsk med godt tilbehør og en fantastisk saus til forrett samt kalvebrissel med potetpuré rødvinsaus og ovnsstekte pastinakker ble en veldig hyggelig smaksopplevelse. Vaaghals anbefales, obs bestill bord stedet er populært.

Takk, 99vidare

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Fire til bords. Vi bestilte diverse retter som tapas. Vi sa vi hadde litt dårlig tid, og det tilpasset de serveringen til. Noen av rettene var utrolig gode. Andre var midt på treet. Jeg har sett på anmeldelser før, at man irriterer seg over at betjeningen for hver rett kommer og spør hvordan det smaker. Det opplevde vi også som irriterende.

Takk, Bjornhaugan
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk matopplevelse på Våghals en lørdagskveld i november. Vi ble tatt i mor på en vennlig og svært profesjonell måte. Vår servitør (Alex?) den kvelden imponerte oss gjennom hele kvelden. Til tross for sin relativt unge alder, var han rolig, trygg og kunnskapsrik. Han loset oss gjennom kveldens mat og vin valg med kyndig hånd.

Vi endte opp med å gå for en syv retters dele meny, og fikk mange utsøkte smaker. Tror «sellerirot på sellerirot med sellerirot» imponerte oss alle, og vi jobbet hardt med å få oppskrift og fremgangsmåte ut av kjøkkensjefen da han kom til bordet utpå kvelden. Imponerende med en kjøkkensjef som tar runden rundt for å snakke med gjestene, det satte vi stor pris på!

Vi valgte også å benytte oss av tilbudet om vinpakke, og fikk mange spennende vinopplevelser også.

Men billig var det ikke! Allikevel en stor opplevelse!

1  Takk, Holiday_HM
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Helt ok lunsj på en pen men upersonlig restaurant. God mat, men ikke noe man husker i lang tid. Men greit lunsjsted hvis man ønsker å lunsje med likesinnede - dvs menn i grå dress.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Gode alternativer for fisk og glutenallergikere. Spennende norske retter, gode vinalternativer også. Bordene var kanskje noe tett, men er en opptatt av sin kjære har man ikke øye for annet.

Takk, Mortenleander

Reisende som så på Vaaghals, så også på

Har du vært i Vaaghals? Del dine erfaringer!