“God mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Vaaghals

Vaaghals
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 16. januar 2019

Hadde en forretningslunsj på Vaaghals, og det ble en hyggelig opplevelse. God presentasjon av menyen av servitør. Mens vi ventet, kom servitøren tilbake og beklaget at kjøkkenet hadde begynt på feil mat til oss, men at huset da bød på en venterett. Det var speketallerken, som var meget god og nydelig anrettet.
Hovedrett var også smakfull.
Etter endt måltid stilte vi servitøren ett par spørsmål om historien og området, og han hadde god kunnskap og engasjement.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, TTJ68

Anmeldt 6. januar 2019

Spiste en 4-retters som bestod av både fisk og kjøtt. Alle 4 rettene var gode, god service, fin atmosfære. Vaaghals anbefales sterkt!..

Takk, Lars Christian Ø
Anmeldt 21. desember 2018

Vi var to venner som skulle ut og kose oss før jul og to kriterier skulle oppfylles - Ikke julemat og en førsteklasses restaurant. Valget falt på Vaaghals, våre samboere var der for noen måneder siden og var mektig imponert. Vi valgte 7 retters middag med tilhørende vinmeny. Vinmenyen passet utmerket til rettene. Et lite hjertesukk - det hadde gjort seg med litt mer vin i glassene.
Rettene var svært varierte og 3 av dem pekte seg særlig ut i positiv retning: "Vaaghals nevemat", "Bakt laks" og "Variasjon av svin". Torskeretten ble litt "ødelagt" av seig grønnkål og for sterk smak av selleri, desserten hadde - etter min og mitt selskaps mening - alt for sterk smak av citrusd og ødela nesten hele desserten.

Servicen var grei, men kanskje ikke helt slik vi forventet i en førsteklasses restaurant.

Alt i alt et hyggelig besøk, men det blir lenge til jeg går dit igjen.

1  Takk, janeng
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Vår 7 retters sharing var utsøkt. Nydelige smaker. Ikke ofte jeg får en slik god matopplevelse. Servicen var også på topp nivå. Full score på alle plan på en desember kveld.

1  Takk, Taste19
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Med et tidligere besøk i frisk minne, hadde jeg ikke de største forventningene til dette besøket.
Må innrømme at jeg ble veldig positivt overrasket.
En nydelig sharing meny, med blanding av kjøtt og fisk var tilberedt på en herlig måte, med flere spennende smaker.
2 meget dedikerte og flinke servitører, gjorde det de kunne for p gi oss en fin opplevelse og det klarte de med glans.
Topp service og god stemning, gjør at jeg kommer igjen.

Takk, Fredrik J

Reisende som så på Vaaghals, så også på

Har du vært i Vaaghals? Del dine erfaringer!