“Fin atmosfære”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Utrolig koselig og fin atmosfære, de har virkelig kart å skape noe her, er inntrykket jeg sitter igjen med utover opplevelsen av fantastisk god mat.
Norsk tradisjonsmat, med og uten ny vri.
Anbefales på det varmeste.

Takk, 413j_rnk

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Servicen var svært god. Servitørene og hovmesteren brukte humor, og tilpasset bestillinger etter behov og ønske.
Det var mye mat, med gode smaker, kanskje litt for mye salt, men ellers verdt et besøk.

2  Takk, 869junel
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Dette har vært en positiv overraskelse. Hit vil jeg igjen. Tre retters smaksmeny var en fryd for øyne, nese og gane. Blinis med lakserogn var en fin start. Fulgt opp av skrei, okse og en deilig dessert. Nå noen dager senere kjenner jeg munnen løpe i vann av alle de gode smakene. Stilig interiør og flink kelner gjorde kvelden topp.

Takk, HCMy
Anmeldt 16. januar 2019

Hadde en forretningslunsj på Vaaghals, og det ble en hyggelig opplevelse. God presentasjon av menyen av servitør. Mens vi ventet, kom servitøren tilbake og beklaget at kjøkkenet hadde begynt på feil mat til oss, men at huset da bød på en venterett. Det var speketallerken, som var meget god og nydelig anrettet.
Hovedrett var også smakfull.
Etter endt måltid stilte vi servitøren ett par spørsmål om historien og området, og han hadde god kunnskap og engasjement.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, TTJ68
Anmeldt 6. januar 2019

Spiste en 4-retters som bestod av både fisk og kjøtt. Alle 4 rettene var gode, god service, fin atmosfære. Vaaghals anbefales sterkt!..

Takk, Lars Christian Ø

Reisende som så på Vaaghals, så også på

Har du vært i Vaaghals? Del dine erfaringer!