“Vaaghals er overvurdert”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk ok mat til overpris, dårlig service,
God vinpakke, men sparsommelig med vin.
Før siste rett fikk vi en slant med vin 45 minutter før vi fikk maten. Vi sa fra om dette, ser ut som de kompenserer litt

1  Takk, RolfAndreasM

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

De virket stolte av tallerkenholderen sin, det var noe spesielt over den, noe norskt? Vi forstod ikke helt hva dette gikk ut på men den fungerte bra den. Maten meget bra, det var gode pauser mellom serveringen noe som gjorde at vi fikk en hyggelig kveld. Kanskje det var det viktigste.

Kveldens høydepunkt var da vi fikk servert dessert med følgende introduksjon:

«Mine damer og herrer, her er kveldens dessert!»

Takk, DR_Hjertegod
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Kongens nye klær, billige råvarer og lite magefyll kort oppsummert.
Seks venner fikk bestilt bord og gledet oss til å nyte utsøkt (michelin-nivå)-mat, god vin og topp service. Det ble topp stemning, men det var tross en laber matopplevelse.

Vinen, som var i toppklasse (virkelig noe av det aller beste jeg har smakt) gjorde det verdt turen, men altså: bittesmå retter, billige råvarer, ribbe i vaffel, bakt og litt oversaltet blomkål, løvtynne skiver av svinestek, poteter, en skje med frossen saft. Beklager, men dette blir for dumt. Vi seks endte med en regning på over 12.000. Vi gikk derfra sultne og lattermilde. En opplevelse av de sjeldne, men mest fordi dette er et lurekonsept.
Kommer ikke tilbake og vil ikke anbefale.
Vinen derimot! FANTASTISK! Løper på polet og bestiller en kasse!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, gurosoelbergm
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelige omgivelser. Vi fikk et koselig bord nærmest dammen ved blomstene. Bestilte 8-retters med vinpakke. Kvelden bar preg av gjennomgående god mat, men dessverre ble totalopplevelsen noe redusert som følge av for mange kelnere som ga service ved bordet. Hadde foretrukket å forholdt oss til en kelner som ga service. I tillegg fikk vi svært kort tid mellom rettene, og ved en anledning ble tallerknene ryddet bort fra bordet mens vi ennå ikke hadde tygget ferdig. Pluss for at kokken kom ut og spurte om hva vi syntes om maten! Hovedkelneren som serverte flesteparten av rettene var blid og hyggelig.

1  Takk, Freedom07508858562
Anmeldt 7. juni 2021

8 retters med vinpakka ble en smaksopplevelse av de sjeldne. Dyktige kelnere som visste hva service var og både mat og vin ble presentert på en utmerket måte.
God atmosfære også i restauranten. Hit skal vi tilbake.
Denne restauranten er blant toppsjiktet i Oslo, på alle måter.
Anbefales .

1  Takk, Tille03

Reisende som så på Vaaghals, så også på

Har du vært i Vaaghals? Del dine erfaringer!