“Fantastisk og bedre enn Ekebergrestauranten som vi var på i går . Vi kommer tilbake 👍🏻”
Anmeldelse av Vaaghals

Takk, 139beritn

2024 av 448 anmeldelser

Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Min opplevelse etter 1 besøk:

-flott lokale, moderne og stilrent. Kult med åpent kjøkken.

-sosialt sharing konsept

- ganske god mat, vi hadde 4 retter vaaghalsglide. (selv uten sjømat som nevnt i menyen)

-stort og bra vinkart

÷
-treg start og litt lang ventetid mellom rettene. Spesielt de første rettene. (for oss gjor det ikke så mye da vi hadde god tid)

-litt passiv, upersonlig service.

-vinpakken er utvalg fra de vinene det serveres på glass fra før. Vi gikk for flaske istede.

1  Takk, Tma1115
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat og super service! Var på besøk og Spiste 7-retters middag i midten av august 2021. Da ansatte var superproffe og veldig hyggelige! Maten var helt super! Dette Anbefales!!

Takk, Culture39207381819
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Tusen takk for en fantastisk matopplevelse og hele showet vi fikk lov å være tilskuere av. Sigurd og gjengen leverer! Imponerende. En spesiell takk til Hubert som vartet oss opp med en god kunnskap om både retter og vin. En servitør med glimt i øyet og en karisma! Vi kommer tilbake og håper vi får igjen første plass i rekke.❤

Takk, Glederilivet
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk ok mat til overpris, dårlig service,
God vinpakke, men sparsommelig med vin.
Før siste rett fikk vi en slant med vin 45 minutter før vi fikk maten. Vi sa fra om dette, ser ut som de kompenserer litt

1  Takk, RolfAndreasM

Reisende som så på Vaaghals, så også på

Har du vært i Vaaghals? Del dine erfaringer!