“Herlig lunsj”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 16. september 2021

Besøkte Vaaghals etter anbefaling fra venner - og vi takker for anbefalingen! Herlig forrett med ørret og anderlever pate og deretter lam. Begge deler smakte fortreffelig - det gjorde også vinen! Når servicen i tillegg var upåklagelig - gikk vi veldig godt fornøyde fra bordet. Kommer igjen!

Dato for besøk: september 2021

Vi har vært 40 deltakere som alle er veldig fornøyd

Takk, 139beritn
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Min opplevelse etter 1 besøk:

-flott lokale, moderne og stilrent. Kult med åpent kjøkken.

-sosialt sharing konsept

- ganske god mat, vi hadde 4 retter vaaghalsglide. (selv uten sjømat som nevnt i menyen)

-stort og bra vinkart

÷
-treg start og litt lang ventetid mellom rettene. Spesielt de første rettene. (for oss gjor det ikke så mye da vi hadde god tid)

-litt passiv, upersonlig service.

-vinpakken er utvalg fra de vinene det serveres på glass fra før. Vi gikk for flaske istede.

1  Takk, Tma1115
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat og super service! Var på besøk og Spiste 7-retters middag i midten av august 2021. Da ansatte var superproffe og veldig hyggelige! Maten var helt super! Dette Anbefales!!

Takk, Culture39207381819
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Tusen takk for en fantastisk matopplevelse og hele showet vi fikk lov å være tilskuere av. Sigurd og gjengen leverer! Imponerende. En spesiell takk til Hubert som vartet oss opp med en god kunnskap om både retter og vin. En servitør med glimt i øyet og en karisma! Vi kommer tilbake og håper vi får igjen første plass i rekke.❤

Takk, Glederilivet

Reisende som så på Vaaghals, så også på

Har du vært i Vaaghals? Del dine erfaringer!