“Oppskrytt, ikke varm mat, god vin, lite service. Styr unna”
Anmeldelse av Vaaghals

Vaaghals
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Dette var dårlig fra A-Å.
Masse forskjellige retter,men vi satt vel egentlig å ventet på når kjøttet kom. Lam, ok, men kaldt, fisken kald. Dette holder ikke mål. Å en venterett på 8 retters som var vel sur. Vinpakke og mat til 2000 pr pers, styr unna. Bedre med ei pølse på 7 eleven å en øl på extra.

Dato for besøk: september 2021
Takk, tomoI8824QK

Anmeldt 16. september 2021

Besøkte Vaaghals etter anbefaling fra venner - og vi takker for anbefalingen! Herlig forrett med ørret og anderlever pate og deretter lam. Begge deler smakte fortreffelig - det gjorde også vinen! Når servicen i tillegg var upåklagelig - gikk vi veldig godt fornøyde fra bordet. Kommer igjen!

Dato for besøk: september 2021
Takk, stei-het
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og drikk. Serveringspersonell fantastisk. Terningkast 6
Vi har vært 40 deltakere som alle er veldig fornøyd

Takk, 139beritn
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Min opplevelse etter 1 besøk:

-flott lokale, moderne og stilrent. Kult med åpent kjøkken.

-sosialt sharing konsept

- ganske god mat, vi hadde 4 retter vaaghalsglide. (selv uten sjømat som nevnt i menyen)

-stort og bra vinkart

÷
-treg start og litt lang ventetid mellom rettene. Spesielt de første rettene. (for oss gjor det ikke så mye da vi hadde god tid)

-litt passiv, upersonlig service.

-vinpakken er utvalg fra de vinene det serveres på glass fra før. Vi gikk for flaske istede.

1  Takk, Tma1115
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra mat og super service! Var på besøk og Spiste 7-retters middag i midten av august 2021. Da ansatte var superproffe og veldig hyggelige! Maten var helt super! Dette Anbefales!!

Takk, Culture39207381819

Reisende som så på Vaaghals, så også på

Har du vært i Vaaghals? Del dine erfaringer!