Gratis avbestilling frem til 15.08.21
Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 11.08.21
eDreamsUSD 136
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Rene og romslige rom. Hyggelige folk i resepsjonen. Stort fokus på miljø. De rydder ikke rom eller bytter håndduker hver dag. Du kan kjøpe frokostpakker i resepsjonen og få de hengt på døra. Hvis du ønsker noe annet, finnes det flere frokostalternativer rett utenfor hotelldøra. Lydisolerte vinduer og god ventilasjon. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 374karianneg
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på dette hotellet i Oslo. Valgte det grunnet sentral beliggenhet. Rommet var stort og greit, også badet. Rommet vårt vendte ut mot gata og vi hørte trikken og trafikken var veldig støyete. Hotellets senger har så vonde puter, de er alt for høye og harde som stein. Vi kunne ikke ligge med og la de bort. Greit nok for en natt men ikke mer heller.

Takk, 973mariannek
Anmeldt 19. september 2018

Hyggelig, hjelpsom betjening.
Praktiske løsninger.
Kort vei til buss,trikk og tog.
Jeg gir ikke full score (4-av 5) pga det kunne ha vært noe bedre renhold.
Her er jeg pirkete, men jeg har ingen grunn til å overreagere. fordi heilheten på rommet var greit nok. og renholdet var av så lite avik at det ikke ble varslet om.
Jeg kaller det hendig uhell, eller et bittelite systemavik.

Jeg kommer heilt klart tilbake for korte opphold.

Takk, Bull-Sveen
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Stort rom. Fint bad. Super beliggenhet. Null støy fra aircondition. Derimot særdeles høy støy fra nattklubb i nærheten. Sterk bass gjennom vegger, madrass og ørepropper til langt på natt. Ligger nå og tenker med gru på hvordan morgendagen blir, da jeg må tidlig opp søndag.
Ikke å anbefale om du håper på en god natts søvn lørdag til søndag!

Reisetype: Reiste alene
Takk, hke-69
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Ble møtt av en hyggelig betjening i resepsjonen, fikk et svært stort og behagelig rom(HC-rom). Alt var meget bra. Skulle jeg ha noe småpirk, er det at jeg skulle ønske det var en minibar eller bare et lite tomt kjøleskap hvor man kan oppbevare drikkevarer og div mat over natten.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, lenwar