Vio.com
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Brukte selvbetjening på inn- og utsjekk som fungerte utmerket.

Koselig resepsjonsområde med bord, stoler og mulighet for å sitte og jobbe eller bare være sosial. Der kan man også kjøpe diverse matpakker, bakverk, frukt, snacks og mye forskjellig drikke.

Veldig hyggelig og hjelpsom betjening.

Rene rom med grei standard. Ingen frokost, men det var heller ikke savnet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, siwmdb
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

For første gang har jeg vært på ett hotel uten å snakke med noen, noe som passer meg godt på forretningsreiser.
Sjekket inn på en automat og fikk rom i 3 etg godt unna heisen. Kom tidlig på dagen, å allerede 1300 var det klart for innsjekk.
Rommet var ganske nytt med akkurat det jeg trengte for en natt. Stor seng, fin belysning, flere kontakter for lading av nettbrett og mobil.
En annen ting jeg likte var muligheten for å justere temperaturen på rommet. Supert. Badet var fint og rent.
Oppdaget etter bestilling at det ikke var med frokost på bestillingen, men det er nok av muligheter i området rundt.

Jeg hadde alt jeg skulle på innenfor gangavstand fra hotellet, noe jeg likte godt.

Utsjekk gikk fort og greit på automaten jeg sjekket inn på.

Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Tor Magne H
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Valgt grunnet pris og beliggenhet. Tilbyr ikke frokost men enkle ting fra kjøledisk. Hyggelig, rent og enkelt. Heis som er utrolig treig og bråker til å være 2018 kan nok være skummel for de som ikke liker lyder og at det tar litt tid..

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Jostein J
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Rene og romslige rom. Hyggelige folk i resepsjonen. Stort fokus på miljø. De rydder ikke rom eller bytter håndduker hver dag. Du kan kjøpe frokostpakker i resepsjonen og få de hengt på døra. Hvis du ønsker noe annet, finnes det flere frokostalternativer rett utenfor hotelldøra. Lydisolerte vinduer og god ventilasjon. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 374karianneg
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Vi overnattet en natt på dette hotellet i Oslo. Valgte det grunnet sentral beliggenhet. Rommet var stort og greit, også badet. Rommet vårt vendte ut mot gata og vi hørte trikken og trafikken var veldig støyete. Hotellets senger har så vonde puter, de er alt for høye og harde som stein. Vi kunne ikke ligge med og la de bort. Greit nok for en natt men ikke mer heller.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 973mariannek