2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 05.02.23
Vio.comUSD 84
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Enkel selvbetjent innsjekk og utsjekk. Bar og sitteområde ved resepsjonen. Ingen passord til wifi. Helt perfekt og kunne sjekke inn på egenhånd, gå på et rent og pent rom og sjekke ut enkelt og raskt. Perfekt for jobbrelatert reise hvor en vil det skal gå fort og enkelt. Nye fine rom. Eneste negative for min del var at sengen var litt hard, og putene var for harde og store etter min preferanse. Bor her gjerne igjen.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, T5719LEdanielg
Emelie H, General Manager på Comfort Hotel Xpress Central Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2019

Hey T5719LEdanielg,

Wow, thank you for your review.

We loved to read about your stay and super happy that you enjoyed it so much!
Next time you are staying with us and if you experience hard pillows again, talk to the reception. They will always try to find a solution and work their magic and sort out one that is better for you. :)

Looking forward to see you at our hotel!

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Brukte selvbetjening på inn- og utsjekk som fungerte utmerket.

Koselig resepsjonsområde med bord, stoler og mulighet for å sitte og jobbe eller bare være sosial. Der kan man også kjøpe diverse matpakker, bakverk, frukt, snacks og mye forskjellig drikke.

Veldig hyggelig og hjelpsom betjening.

Rene rom med grei standard. Ingen frokost, men det var heller ikke savnet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, siwmdb
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

For første gang har jeg vært på ett hotel uten å snakke med noen, noe som passer meg godt på forretningsreiser.
Sjekket inn på en automat og fikk rom i 3 etg godt unna heisen. Kom tidlig på dagen, å allerede 1300 var det klart for innsjekk.
Rommet var ganske nytt med akkurat det jeg trengte for en natt. Stor seng, fin belysning, flere kontakter for lading av nettbrett og mobil.
En annen ting jeg likte var muligheten for å justere temperaturen på rommet. Supert. Badet var fint og rent.
Oppdaget etter bestilling at det ikke var med frokost på bestillingen, men det er nok av muligheter i området rundt.

Jeg hadde alt jeg skulle på innenfor gangavstand fra hotellet, noe jeg likte godt.

Utsjekk gikk fort og greit på automaten jeg sjekket inn på.

Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Tor Magne H
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Valgt grunnet pris og beliggenhet. Tilbyr ikke frokost men enkle ting fra kjøledisk. Hyggelig, rent og enkelt. Heis som er utrolig treig og bråker til å være 2018 kan nok være skummel for de som ikke liker lyder og at det tar litt tid..

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Jostein J
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Rene og romslige rom. Hyggelige folk i resepsjonen. Stort fokus på miljø. De rydder ikke rom eller bytter håndduker hver dag. Du kan kjøpe frokostpakker i resepsjonen og få de hengt på døra. Hvis du ønsker noe annet, finnes det flere frokostalternativer rett utenfor hotelldøra. Lydisolerte vinduer og god ventilasjon. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 374karianneg