FindHotel
eDreamsUSD 107
ZenHotels.comUSD 111
Anmeldt 12. juli 2020

Som vanlig er jeg meget nøyd med på å bo på det fleste av deres hoteller. På dette stedet er det nært det meste, men allikevel mer enn godt nok.
Perfekt for oss og meg
Kan absolutt anbefale dette stedet. Dog ikke for storfamilien.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Landbrukeren79
Emelie H, General Manager på Comfort Hotel Xpress Central Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Hey Landbrukeren79,

Thank you, we are super grateful for your feedback.

What is better than a perfect match, we hope more people "swipe" to the right on us. :)

Welcome back - hope to see you soon again!

Anmeldt 8. juli 2020

Fin kommunikasjon med hotellet på forhånd angående tidlig innsjekk, det gikk raskt i orden. Hyggelig og blid resepsjonist ønsket oss velkommen ved innsjekk og rommet var klart allerede. Rom i 6.etasje, rett ved heisen. Stort og fint dobbeltrom, masse plass. Nytt og fint, flott bad, rent og pent. Grei pris og perfekt beliggenhet.

1  Takk, HegeH82

Hey HegeH82,

Wow, thanks a million - this is means so much to us!
Would recommend you to look at our rooms on the 7th floor - if you would like a private terrace and floor to roof window. :)

Looking forward to have you back with us soon again! :)
Wish you a lovely weekend.

Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Har bodd her en sel ganger, og trives. Veldig sentral beliggenhet og hyggelig betjening. Men det er alltid noe som ikke virker. Være seg dusjhodet som spruter i alke retninger eller do knappene som ikke fungerer.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Tor_Eivind_67

Hey Tor_Eivind_67,

Thank you so much for your feedback. We are aiming to make sure everything is in good standard at all time, it seems like we didn't manage to fulfill our goal here - which we are really sorry for.

We really hope you let us know during you next stay if there is anything we can improve.

Wish you a lovely weekend and welcome back to us!

Anmeldt 22. juni 2020

Konseptet er bra med billige rom midt i byen mot at der bare er vask hver 4 dag og ingen frokost (kan kjøpe matpakke i resepsjonen).
Rommene er store og handicap-vennlige men veldig dystre og utrivelige ( alt er grått). Årsaken til den lave ratingen er det at jeg opplevde at to av de ansatte i resepsjonen var lite interessert i å yte god service. Disse to mennene virket likegyldige rett og slett. Jeg vet ikke om min dialekt er helt uforståelig men hver gang jeg spurte om noe sa de bare Hæ? Hæ?
Mulig jeg er gammeldags men i min bok er ikke Hæ? veldig elegant i en sånn situasjon. Kunne heller brukt fks Hva sa du? Eller Kan du gjenta det?
Jeg spurte etter anbefalinger om spisested siden de ikke har mat å tilby. Jeg spurte også om andre ting men de svarte nærmest med et skuldertrekk. På spm.om de hadde glutenfritt brød svarte den ene automatisk nei men så viste det seg at de hadde det likevel. Jobb-bytte?

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Christina E
Emelie Hamberg, General Manager på Comfort Hotel Xpress Central Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Hey Christina E,

Thank you for sharing your review with us.
We are so sorry to hear that you had this experience during your stay. This is not how we want our guests to feel or remember us after a stay.

I assure you that this is not normal behavior from our staff and I will personally investigate what happen this specific day.
Thanks again for sharing!

Anmeldt 19. mai 2020 via mobile enheter

Vi har sovet på Amerikalinjen flere ganger og tittet misunnelig over på de fine balkongene med solseng.
Bryllupsdagen vår var det meldt godt vær og vi tenkte at siden vi ikke var så nøye på standarden på rommet, det var mer viktig med terrasse, så booket vi her.
Vi ble halvveis lovt tidlig innsjekk kvelden før men da vi ringte på morgenen var det ikke mulig enda vi er gullmedlemmer.
Ved ankomst fikk vi ikke engang en bøtte med is til en medbrakt bryllupschampagne. Det var ikke den semi unge gutten i resepsjonen interessert i å fikse. Det var en bøtte de hadde og den ante han ikke hvor var. Han hadde ingen interesse overhode i å finne den. Service-innstillingen var på bånn og det virket mer som vi var til bry da vi sjekket inn.
Rommet var slitent og halvskittent og ikke mer enn en seng. Greit om du bare trenger tak over hodet. Masse maur på terrassen.
Vel, da gjenstår d bare å se om det går an å sove her. Ingen frokost inkludert.

Bildet av gørrskitten stol bl.a.

Dato for oppholdet: mai 2020
3  Takk, Missjetlagged
Emelie H, General Manager på Comfort Hotel Xpress Central Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juni 2020

Hey Missjetlagged,

Thank you for sharing your thoughts regarding your stay.

We understand that going from Amerikalinjen, which is is a luxury hotel, to our urban hotel that are in the budget class, is a big contrast - and so it should be.

We aim to give the best service everyday and to read this is a big disappointment. I assure you that we gave clear information regarding that the top floor was fully booked the day before your arrival and already checked in guests are guaranteed to keep the room until 12 o'clock. As you mentioned we didn't have any available bottle cooler on arrival due to that our other guests already lend it the night before.

We really hope that you came down and talked to our Barception regarding your room so we had a chance to give you a new one.

Have lovely summer Missjetlagged