FindHotel
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Her får du enkel og effektiv innkvartering. Jeg opplever god service og fleksible resepsjonister siden jeg sjekker ut og inn til litt rare tider. Det løser seg som regel på dette hotellet. Rimelige rompriser gjør at man med god samvittighet kan krysse gaten og nyte en bedre middag på Amerikalinjen og restaurant Atlas.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, losalex2233
Emelie H, General Manager på Comfort Hotel Xpress Central Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2020

Hey losalex2233,

Wow - thank you so much for your feedback - this truly means a lot to us.
We just love to hear that you feel well taken care of while staying here.

You have really got it regarding our brand - good location - value for money - easy to enjoy. :)
Such a smart move to head over to Amerikalinjen for dinner, they are in our family and nothing makes us happier to hear that you're combining us during your stay.

We really hope that we see you really soon at check-in.

Anmeldt 9. oktober 2020 via mobile enheter

Sentralt. Stille og rolig. Bra romstørrelse. Veldig hjelpsom betjening.
Største drawback; det at hotellet (øyensynlig) tillater røyking i inngangsportal... Veldig irritabelt for gjester på vei ut/inn av hotellet. Har bodd her 2 ganger tidligere - og dette har vært en issue hver gang...

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Sindre L

Hey Sindre L,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that guests smoking near the entrance. We have a sign up that states -smoking free entrance-, unfortunately there is not always people follow this. It will be a positive change regarding the entrance in the near future, stay tuned. :)

Looking forward to have you as a guests at our hotel soon again.

Anmeldt 5. august 2020

Nydelig og veldig casuall hotell med bra rom og service, og god pris. Kjempefine rom og lobby. Ville garantert kommet tilbake hit. Anbefaler alle å velge dette hotellet jeg har vært på i mitt liv. Helt topp!

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, E-k1123
Emelie H, General Manager på Comfort Hotel Xpress Central Station, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Hey E-K1123,

Wooah - thank you so much for your kind words. We are thrilled to hear that you loved our hotel and service.

So nice of you to recommend us, nothing better than that. :)

We are looking forward to see you soon again!

Anmeldt 14. juli 2020

Mitt favoritt hotell i Oslo. Perfekt beliggenhet, super service som gjør at jeg velger dette hotellet igjen og igjen. Anbefaler rom i 7 etg da alle disse har egen balkong med stoler og bord , de største har også solsenger.
Litt minus at det ikke er kjøleskap på rommet.

Romtips: Ønsker du litt ekstra kos bestill rom i 7 etg
Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, TrineLise70

Hey there TrineLise70.

We love to be your favorite hotel in Oslo - I mean, what more can we ask for then a happy guest that choose us every time while visiting Oslo?! :)

Thank you so much for sharing your red hot tip regarding our top floor - isn't it amazing. A hidden gem we hope more guests discover.

Let us know next time you need to keep anything cold, we have some space in our fridges to store your items for you.

Looking forward to see you soon again! :)

Anmeldt 12. juli 2020

Som vanlig er jeg meget nøyd med på å bo på det fleste av deres hoteller. På dette stedet er det nært det meste, men allikevel mer enn godt nok.
Perfekt for oss og meg
Kan absolutt anbefale dette stedet. Dog ikke for storfamilien.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Landbrukeren79

Hey Landbrukeren79,

Thank you, we are super grateful for your feedback.

What is better than a perfect match, we hope more people "swipe" to the right on us. :)

Welcome back - hope to see you soon again!