“En stor nedtur”
Anmeldelse av Greentaste

Greentaste
Kjøkken: Thai, Vietnamesisk
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Green Taste er et nytt konsept som tilbyr rask mat laget med KJÆRLIGHET og FERSKE RÅVARER. Hemmeligheten bak alle rettene er smakfulle kombinasjoner av viet-thai ingredienser. Du finner oss i Gamlebyen, like overfor Oslo Hospital.
Anmeldt 11. september 2021

En tydelig forringelse av maten på Green Taste. Vi er skuffet over grinete fyr i kassa, de smakløse tynne vårrullene, makien med feil ris og varmt fyll og ikke minst wok med biff. Før var maten her virkelig god, men det gjelder ikke lenger. Siste bestilling er gjort fra oss

Dato for besøk: september 2021
Takk, BeMillee

Anmeldt 9. mai 2020 via mobile enheter

Klassisk take away sjappe med litt sliten utseende og superdigg mat! Vårruller, biffsalat og shaking biff kan spesielt anbefales, helt på høyde med maten i Vietnam. Perfekt take away sted!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 414helened
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Vi serverte mat fra Green Taste under min datters konfirmasjon. Vi valgte retter fra hele menyen og det ble en helt fantastisk opplevelse. Våre 55 gjester storkoste seg med nydelig og lekkert anrettet mat. Alt levert til en overkommelig pris og med veldig hyggelig service. Jeg gir Green Taste min varmeste anbefaling!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, nielswulf
Anmeldt 8. mai 2019 via mobile enheter

Spiser her minimum en gang i uken. Utrolig billig og god mat som passer perfekt når man ikke gidder og lage mat hjemme.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, Gamlebyen_mat
Anmeldt 14. april 2019

Etter ett år med jevnlige take-away fra Green Taste, kan jeg ikke si annet enn at de leverer til det optimale, gang på gang.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, FellowTraveler817993
jimmy-le-tuan, Daglig leder på Greentaste, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. april 2019

Takk for ditt støttet og vi er glad for å kunne lage mat som er tilfredstilt deg som kunder.

Reisende som så på Greentaste, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Greentaste? Del dine erfaringer!