“Perfekt for lunsj”

Kjøkken: Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Etter å ha tråkket rundt i FørjulsOslo var det perfekt å finne ro og god mat på Brasserie Paleo. Et nytt og meget bra bekjentskap for oss.
Fint lokale. God plass. Innsyn rett til åpent kjøkken.
Ble vennlig mottatt og plassert ved vindusbord. Meny kom raskt. Den var behagelig «liten». Det er ofte grunnlaget for kvalitet.
Fikk en liten smaksprøve med tynne skiver av et meget godt brød, smør, litt god spekeskinke og tørket, saltet grønnkål. Godt.
Fruen valgte Bouillabaisse. Selv hadde jeg andelår. Raskt servert. Flott anrettet. Begge smakte fortreffelig.
Avsluttet med god kaffe.
Blir topp score dette. Akkurat hva vi behøvde.
Vi kommer igjen.

Takk, Gullord
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei Gullord,

Takk for at du tok deg tid til og gi oss en fantastisk tilbakemelding på tripadvisor, det setter vi pris på.
Hyggelig og høre at maten og servicen sto til forventningen.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake til oss på Paleo.

med hilsen
Terje Christensen

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte å ta lunsj på dette brasseriet i sentrum av Oslo. Vi ble møtt av hyggelig betjening og fikk utdelt lunsjmenyene. Vi gikk for steaksandwich til 195kr.
Før maten fikk vi deilig brød med smør og stekt grønnkål. Sandwichen var deilig og det hele ble avsluttet med god kaffe. Rolig atmosfære med behagelig belysning.

Takk, VacationOslo
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei VacationOslo,

Takk for din hyggelige tilbakemelding på Tripadvisor.
Hyggelig og høre at maten smakte og servicen var topp.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake til Brasserie Paleo.

med hilsen Terje Christensen F&B Manager

Anmeldt 26. oktober 2018

Vi hadde en mottagelse for 50 personer i Paleo Hage, som er en del av Brasserie Paleo, Svært god mat, Utmerket lokale. Flott og fleksibel service. Profesjonelt gjennomført.

Vi hadde bestilt et koldtbord med litt forskjellige retter. Dette var nydelig, og folk var svært fornøyde.

1  Takk, DKOyna
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei DKOyna,

Takk for din tilbakemelding på tripadvisor.

Hyggelig og høre at maten og servicen sto til deres forventninger.

Ønsker deg en god dag.

Terje Christensen F&B Manager

Anmeldt 24. oktober 2018

Vi spiste lunsj med barnebarn, og det var veldig vellykket: god mat, hyggelige og oppmerksomme servitører og behagelig atmosfære

Takk, Amor1946
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei Anne Ø,

Takk for din hyggelige tilbamelding. det setter vi pris på.
Velkommen tilbake til oss på Brasserie Paleo

med hilsen
Terje Christensen F&B Manage

Anmeldt 16. oktober 2018

Siden vi ofte bor på Hotell Rosenkranz, etter besøk på Latter eller andre kulturelle innslag, velger vi ofte å ta middagen på Paleo.
Her møtes vi av hyggelige og kyndige servitører med kunnskap til å gi gode anbefalinger på vinvalg.En annen grunn til at vi ofte ønsker å bo på dette hotellet er den fantastiske frokostbuféen som serveres i Paleo. Beste bacon ever!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, tosbak
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei tosbak,

Takk for din tilbakemelding på tripadvisor,
Hyggelig og høre at du setter pris på vår frokost og servicen fra de ansatte.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake til oss på Brasserie Paleo

vennelig hilsen

Terje Christensen F&B Manager

Reisende som så på Brasserie Paleo, så også på

Har du vært i Brasserie Paleo? Del dine erfaringer!