“God mat og topp service.”
Anmeldelse av Brasserie Paleo

Kjøkken: Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Lunchbestilling gjort på forhånd. Imøtekommende velkomst.
Da deler av selskapet var forsinket, fikk de først ankomne tilbud om apéritif, som var meget god.
Maten var god, flott anrettet og en særdeles kyndig servitør fulgte oss hele veien.
Lunchen ble lengere enn planlagt, uten at det avstedkom annet enn hyggelig service.
Kommer gjerne tilbake.

Takk, Trygg Arne L
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei TryggArne,
Takk for din tilbakemelding av vår restaurant, Jeg er glad maten og servicen sto
til deres forventning.

Ønsker deg en god jul og velkommen tilbake til Brasserie Paleo!

Terje Christensen

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Etter å ha tråkket rundt i FørjulsOslo var det perfekt å finne ro og god mat på Brasserie Paleo. Et nytt og meget bra bekjentskap for oss.
Fint lokale. God plass. Innsyn rett til åpent kjøkken.
Ble vennlig mottatt og plassert ved vindusbord. Meny kom raskt. Den var behagelig «liten». Det er ofte grunnlaget for kvalitet.
Fikk en liten smaksprøve med tynne skiver av et meget godt brød, smør, litt god spekeskinke og tørket, saltet grønnkål. Godt.
Fruen valgte Bouillabaisse. Selv hadde jeg andelår. Raskt servert. Flott anrettet. Begge smakte fortreffelig.
Avsluttet med god kaffe.
Blir topp score dette. Akkurat hva vi behøvde.
Vi kommer igjen.

Takk, Gullord
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei Gullord,

Takk for at du tok deg tid til og gi oss en fantastisk tilbakemelding på tripadvisor, det setter vi pris på.
Hyggelig og høre at maten og servicen sto til forventningen.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake til oss på Paleo.

Terje Christensen

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte å ta lunsj på dette brasseriet i sentrum av Oslo. Vi ble møtt av hyggelig betjening og fikk utdelt lunsjmenyene. Vi gikk for steaksandwich til 195kr.
Før maten fikk vi deilig brød med smør og stekt grønnkål. Sandwichen var deilig og det hele ble avsluttet med god kaffe. Rolig atmosfære med behagelig belysning.

Takk, VacationOslo
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei VacationOslo,

Takk for din hyggelige tilbakemelding på Tripadvisor.
Hyggelig og høre at maten smakte og servicen var topp.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake til Brasserie Paleo.

med hilsen Terje Christensen F&B Manager

Anmeldt 26. oktober 2018

Vi hadde en mottagelse for 50 personer i Paleo Hage, som er en del av Brasserie Paleo, Svært god mat, Utmerket lokale. Flott og fleksibel service. Profesjonelt gjennomført.

Vi hadde bestilt et koldtbord med litt forskjellige retter. Dette var nydelig, og folk var svært fornøyde.

1  Takk, DKOyna
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei DKOyna,

Takk for din tilbakemelding på tripadvisor.

Hyggelig og høre at maten og servicen sto til deres forventninger.

Ønsker deg en god dag.

Terje Christensen F&B Manager

Anmeldt 24. oktober 2018

Vi spiste lunsj med barnebarn, og det var veldig vellykket: god mat, hyggelige og oppmerksomme servitører og behagelig atmosfære

Takk, Amor1946
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei Anne Ø,

Takk for din hyggelige tilbamelding. det setter vi pris på.
Velkommen tilbake til oss på Brasserie Paleo

Terje Christensen F&B Manage

Reisende som så på Brasserie Paleo, så også på

Har du vært i Brasserie Paleo? Del dine erfaringer!