“Koselig middag”

Kjøkken: Skandinavisk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Etter teaterbesøk var vi spente på besøket på Brasseriet Paleo.
Et fantastisk måltid i rolige omgivelser. Maten smakte fantastisk så denne restauranten vil vi anbefale på det varmeste.
Legger ved bilde av desserten som bare var helt nydelig.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 150sveinarildj
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Hei Svein,

Takk for din tilbakemelding av vår restaurant.
Hyggelig og høre at du anbefaler oss videre.

Velkommen tilbake til Brasserie Paleo

Med hilsen

Anmeldt 30. januar 2019

Bodde på hotellet og siden vi tidligere har erfart en veldig god frokost ønsket vi nå å teste ut Braserie Paleo og middag. Det ble en hyggelig opplevelse og forsterkning av det allerede gode inntrykket:-)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, knutarnes2015
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hei Knutarnes,

Takk for deres tilbakemelding på tripadvisor.
Hyggelig og høre at maten og servicen sto til forventing.

Velkommen tilbake til Brasserie Paleo!

med hilsen

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi skulle på konsert og skulle spise middag først. Vi ble godt mottatt ved ankomst, og vi fikk raskt bestillt mat og drikke av hyggelig servitør. 1 reinsdyrfilet, 1 pannestekt torsk og 2 kveite. Servitør anbefalte vin. Maten så god ut, smakte fortreffelig og var perfekt tilberedt. Vin anbefalingen fungerte godt. God atmosfære og fine, åpne lokaler. Ok prisnivå. Vi dro etterhvert svært så fornøyde videre på konsert. Kan anbefales!

Takk, 868yngvel
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei,

Takk for deres hyggelige tilbakemelding av vår restaurant på tripadvisor.

Hyggelig og høre at dere var fornøyd med mat, drikke og service.
Ønsker dere en god jul og velkommen tilbake til oss på Brasserie Paleo.

Med hilsen Terje Christensen

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Spiste middag her en fredags kveld og restauranten var nesten helt full. Fikk topp oppvarting og god mat. Her kan du se på kokkene når de arbeider på kjøkkenet.

Takk, Johtov
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei,

Takk for din hyggelige tilbakemelding på tripadvisor.
Ønsker deg og dine en riktig god jul

Med hilsen

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Lunchbestilling gjort på forhånd. Imøtekommende velkomst.
Da deler av selskapet var forsinket, fikk de først ankomne tilbud om apéritif, som var meget god.
Maten var god, flott anrettet og en særdeles kyndig servitør fulgte oss hele veien.
Lunchen ble lengere enn planlagt, uten at det avstedkom annet enn hyggelig service.
Kommer gjerne tilbake.

Takk, Trygg Arne L
TerjeC24, Leder  på Brasserie Paleo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei TryggArne,
Takk for din tilbakemelding av vår restaurant, Jeg er glad maten og servicen sto
til deres forventning.

Ønsker deg en god jul og velkommen tilbake til Brasserie Paleo!

med hilsen

Terje Christensen

Reisende som så på Brasserie Paleo, så også på

Har du vært i Brasserie Paleo? Del dine erfaringer!