“Nydelig mat og topp service”
Anmeldelse av Aymara

Aymara
Kjøkken: Søramerikansk, Peruansk, Moderne
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Aymara er ett folk, ett språk, en skrivestil og en region. Dette vil si ett kulturelt mangfold som spenner seg over Andesfjellene og inn i Peru, Chile, Argentina og Bolivia. Hos oss er Aymara en pekepinne til den type av restaurant vi vil drive, folkelig med mangfold i smaker og en pasjon for alt som er Latin-Amerikansk. Vårt kjøkken lager moderne mat som er inspirert av den latin-amerikanske husmannskosten såvel som gatematen og det som skjer på topprestaurantene. Vi opererer med en mindre meny hvor alle rettene er mellomstore og man kan da selv velge om man vil ta en helkveld eller småspise
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig lokale, service på topp, fantastisk god mat (sharing meny). Lokalet er delt inn i 3 slik at man sitter litt privat.

Takk, Tina T
Benjamin B, Kundeansvarlig på Aymara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Aldri vært her før. Fant restauranten på TripAdvisor. Dette var hyggelig og sjarmerende lokaler. Maten var nydelig og drinkene like så. Maten kom raskt av hyggelig og service innstilte servitører. Kan anbefales.

1  Takk, karibjer

Hei Kari!

Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse., det setter vi pris på.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var fire som bestilte smaksmenyen. Den besto av 6 retter inkludert dessert. Alle rettene var svært gode. Atmosfæren i lokalet var god, og servicen upåklagelig. Hit skal vi tilbake!

2  Takk, veronicao448

Hei Veronica!
Takk for fin tilbakemelding, vi gleder oss til neste besøk!

Anmeldt 19. oktober 2018

Selv er fra Peru og jeg må si dere vet hva dere gjør. Familien likte maten og service veldig godt. Vi prøvde forskjellige retter og smakte av hverandres valgene. Servitørene var hyggelige. Blant rettene vi valgte var ceviche chifero en fulltreffer. Pescado Chorrillos fult av smaken og Pisco sour delicioso. Gracias

Takk, Miguel M

Takk for tilbakemeldingen, det varmer!

Anmeldt 13. oktober 2018

Vi valgte smaksmeny som bestod av tre forrretter, to hovedretter og én dessert. Maten ble servert med største profesjonalitet og timing. Gode og spennende råvarer. Restauranten er noe støyete.

1  Takk, stha2015
Benjamin B, Kundeansvarlig på Aymara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hei!
Så hyggelig å høre at dere koste dere, det blir ofte fiesta latina i helgene.
Om det ønskes en noe roligere kveld er insider tipset å booke bord mellom 17:00 - 20:00.
Gleder oss til å se deg igjen.

Reisende som så på Aymara, så også på

Har du vært i Aymara? Del dine erfaringer!