“10 på tur”
Anmeldelse av Aymara

Aymara
Kjøkken: Søramerikansk, Peruansk, Moderne
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Aymara er ett folk, ett språk, en skrivestil og en region. Dette vil si ett kulturelt mangfold som spenner seg over Andesfjellene og inn i Peru, Chile, Argentina og Bolivia. Hos oss er Aymara en pekepinne til den type av restaurant vi vil drive, folkelig med mangfold i smaker og en pasjon for alt som er Latin-Amerikansk. Vårt kjøkken lager moderne mat som er inspirert av den latin-amerikanske husmannskosten såvel som gatematen og det som skjer på topprestaurantene. Vi opererer med en mindre meny hvor alle rettene er mellomstore og man kan da selv velge om man vil ta en helkveld eller småspise
Anmeldt 26. november 2018

Her får du god atmosfære, god service, fine lokaler og ja, du få kjempegod mat! Vi koste oss veldig og det frister absolutt å komme tilbake.

Takk, Gamer l
Benjamin B, Kundeansvarlig på Aymara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei Rune!

Det gleder oss å høre at det falt i smak, neste gang håper vi på 20 på tur!

Anmeldt 14. november 2018

Hyggelig atmosfære og betjening. Tre retters med vinpakke. En forrett med sei var kun ok mens resterende var meget bra!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Torkel K

Håper forretten treffer bedre neste gang!

Vi gleder oss til gjentakelsen.

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Har aldri spist mat fra Peru før, så ville prøve denne restauranten.
Bestilte bord på e-post, og fikk raskt svar og påminnelse samme dag. Bra.
Ble møtt med hyggelig betjening og gode råd om maten og vin. Vinen smakte meget godt til maten.
Vi endte med Smaken av Peru, en 6 retters meny. Det angrer vi ikke på. Selv om det var litt dyrt, så var det verd det.
Betjeningen var også veldig hyggelige og i godt humør. Fikk tips om reisemål til Peru.

Kan anbefales.

Takk, 493oves

Hei Ove!

Takk for hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake!

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig lokale, service på topp, fantastisk god mat (sharing meny). Lokalet er delt inn i 3 slik at man sitter litt privat.

Takk, Tina T
Benjamin B, Kundeansvarlig på Aymara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Aldri vært her før. Fant restauranten på TripAdvisor. Dette var hyggelig og sjarmerende lokaler. Maten var nydelig og drinkene like så. Maten kom raskt av hyggelig og service innstilte servitører. Kan anbefales.

1  Takk, karibjer

Hei Kari!

Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse., det setter vi pris på.

Hjertelig velkommen tilbake!

Reisende som så på Aymara, så også på

Har du vært i Aymara? Del dine erfaringer!