“Verdt et besøk...ta deg en Cocktail!”
Anmeldelse av Aymara

Aymara
Kjøkken: Søramerikansk, Peruansk, Moderne
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Aymara er ett folk, ett språk, en skrivestil og en region. Dette vil si ett kulturelt mangfold som spenner seg over Andesfjellene og inn i Peru, Chile, Argentina og Bolivia. Hos oss er Aymara en pekepinne til den type av restaurant vi vil drive, folkelig med mangfold i smaker og en pasjon for alt som er Latin-Amerikansk. Vårt kjøkken lager moderne mat som er inspirert av den latin-amerikanske husmannskosten såvel som gatematen og det som skjer på topprestaurantene. Vi opererer med en mindre meny hvor alle rettene er mellomstore og man kan da selv velge om man vil ta en helkveld eller småspise
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Fant restauranten på tripadvisor og ville gjerne teste den selv. Det er få retter på menyen, og alt vi spiste var utrolig smakfullt og spennende presentert. Servitørene var blide og hyggelige, men glemte to ganger drinkene vi bestilte, men min Cocktail var verdt ventetiden! Det tok litt lang tid mellom forretten og hovedretten, noe spesielt jeg, som ikke bestilte forrett, kjente på. Men alt i alt en flott kveld og god opplevelse.

Takk, 468evelynv
Benjamin B, Kundeansvarlig på Aymara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei Evelyn!
Det gleder oss og høre at maten falt i smak.

Det skal selvfølgelig ikke føles som om det tar lang tid å få mat når en ikke bestiller forrett.
Og vi kan ikke annet enn å beklage at servitørene glemte drinkene.

Vi tar kritikken til etterretning og bruker den til å forbedre oss.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Startet kvelden med en Pisco Sour, helt autentisk og veldig god.. Valgte å dele den anbefalte menyen, et topp valg, Meget gode smaker av topp kvalitet. Serveringen var også på topp. Husk å bestille bord for det er fullt hver kveld. Skål for en fin kveld med deilig peruansk mat.

Takk, Anne Marit R

Hei Anne!
Takk for tilbakemeldingen og velkommen tilbake!

Det er sant som du sier, det kan være lurt å booke på forhånd, spesielt i vintermånedene.

Anmeldt 29. november 2018

Fantastiske smaksopplevelser. God service og hyggelige omgivelser. Besøker gjerne denne restauranten igjen. Anbefales.

Takk, Anita H

Hei Anita!
Takk for tilbakemeldingen og velkommen tilbake!

Anmeldt 26. november 2018

Her får du god atmosfære, god service, fine lokaler og ja, du få kjempegod mat! Vi koste oss veldig og det frister absolutt å komme tilbake.

Takk, Gamer l
Benjamin B, Kundeansvarlig på Aymara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei Rune!

Det gleder oss å høre at det falt i smak, neste gang håper vi på 20 på tur!

Anmeldt 14. november 2018

Hyggelig atmosfære og betjening. Tre retters med vinpakke. En forrett med sei var kun ok mens resterende var meget bra!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Torkel K

Håper forretten treffer bedre neste gang!

Vi gleder oss til gjentakelsen.

Reisende som så på Aymara, så også på

Har du vært i Aymara? Del dine erfaringer!