“Fantastisk god mat og service”
Anmeldelse av Aymara

Aymara
Kjøkken: Søramerikansk, Peruansk, Moderne
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Aymara er ett folk, ett språk, en skrivestil og en region. Dette vil si ett kulturelt mangfold som spenner seg over Andesfjellene og inn i Peru, Chile, Argentina og Bolivia. Hos oss er Aymara en pekepinne til den type av restaurant vi vil drive, folkelig med mangfold i smaker og en pasjon for alt som er Latin-Amerikansk. Vårt kjøkken lager moderne mat som er inspirert av den latin-amerikanske husmannskosten såvel som gatematen og det som skjer på topprestaurantene. Vi opererer med en mindre meny hvor alle rettene er mellomstore og man kan da selv velge om man vil ta en helkveld eller småspise
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig og smakfull mat og gode viner. Veldig hyggelig og behjelpelig service.
Koselig lokale og fin stemning. Kommer veldig gjerne igjen snart.

Takk, 236annegrethel
AnnaNorderhaug, Kundeansvarlig på Aymara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding, det varmer et servicehjerte.

Velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 12. desember 2018

Så vidt jeg vet finnes det ikke mange restauranter med mat fra Peru. Denne er derfor verdt et besøk. Jeg kan anbefale retten(e) "smaken av Peru", da får men litt av hvert fra menyen. Vi hadde en hyggelig kveld på Aymara, dessverre ble det litt krøll med bestillingen vår, så det tok litt tid før vi fikk all maten. dette løste de fint med et glass vin til hver på huset.

Takk, Hilde D
Benjamin B, Kundeansvarlig på Aymara, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei Hilde!

Det gleder oss å høre at maten falt i smak og at det ble en hyggelig opplevelse til tross for litt krøll.

Anmeldt 11. desember 2018

Herlig og varm atmosfære, fantastisk hyggelig betjening og nyyyydelig mat. Alt til en fornuftig pris. Hva mer kan man forvente? Vi spiste en fem retters smaksmeny. Og for noen smaker! Vi storkoste oss gjennom hele menyen. En kollega valgte vegetar og var superfornøyd! Sjelden har jeg sett og smakt så vellagd vegetarmeny. Når vi i tillegg fikk anbefalt nydelig vin og friske drinker før og etter maten var kvelden fullent. Desserten kommer vi aldri til å glemme og ikke restauranten heller ! Takk for en hyggelig kveld! All skryt til personalet!

1  Takk, enjoyNorway

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen.

Vi tar motivasjonen det gir i arbeidet med å bli enda bedre!

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi var i Peru i September og ønsket å gjenskape stemningen og ikke minst maten. Maten her leverte over forventningene, det er få retter, men de gir rett stemning og følelse som Peru. Litt små porsjoner, så husk siderett og bestill to retter. Sjokoladen til dessert må du bare prøve! Prisen er det ingenting å si på

1  Takk, Petrusinthehouse

Hei!

Takk for fine ord, vår peruanske kjøkkensjef har som mål å bringe Peru til Oslo.
Hjertelig velkommen tilbake på nyåret når vi skifter meny!

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Fant restauranten på tripadvisor og ville gjerne teste den selv. Det er få retter på menyen, og alt vi spiste var utrolig smakfullt og spennende presentert. Servitørene var blide og hyggelige, men glemte to ganger drinkene vi bestilte, men min Cocktail var verdt ventetiden! Det tok litt lang tid mellom forretten og hovedretten, noe spesielt jeg, som ikke bestilte forrett, kjente på. Men alt i alt en flott kveld og god opplevelse.

Takk, 468evelynv

Hei Evelyn!
Det gleder oss og høre at maten falt i smak.

Det skal selvfølgelig ikke føles som om det tar lang tid å få mat når en ikke bestiller forrett.
Og vi kan ikke annet enn å beklage at servitørene glemte drinkene.

Vi tar kritikken til etterretning og bruker den til å forbedre oss.

Velkommen tilbake!

Reisende som så på Aymara, så også på

Har du vært i Aymara? Del dine erfaringer!