“Suverent beste burger i Oslo”
Anmeldelse av Grill's Ville

Grill's Ville
Anmeldt 12. august 2021

Prøv Blue Cheese burgeren. Incredible. Det er ikke mange steder i Oslo du får top of the line burger og drikke til 129,-.

Takk, 445bentr

Anmeldt 6. oktober 2020

Beste burgere i Oslo! Jeg har prøvd alle smakene. Min favoritt er Big Cheese med parmesantdressing og pampas med guacamole.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Darer007
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Ble utrolig overrasket da jeg lette rundt på Foodora etter en digg middag som både var GF og vegetarisk, og fant en BURGER (!!!) jeg enkelt kunne bestille fra Grills Ville. Både burger og brød smakte fantastisk. Tommel opp

Dato for besøk: august 2019
Takk, Malin I
Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Elsker burgerene her!!
Noen av de beste jeg har spist i Oslo. Så her er stamstedet mitt for å bestille burgere!!:)))

Dato for besøk: mars 2019
Takk, cilla09
Anmeldt 30. november 2018

Klarer å gjøre det Extra av råvarer fra Strøm-Larsens kjøttutsalg. Bra kombinasjoner og tilbehør, men ikke spesielt god service. Dog veldig deilig hamburger!...

Takk, Jon Erik B

Reisende som så på Grill's Ville, så også på

Har du vært i Grill's Ville? Del dine erfaringer!