“Helt ok ramen”
Anmeldelse av Monsun Noodlebar

Monsun Noodlebar
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Trivelig sted som går over i Samvirkelaget. Maten er helt ok den, og vi fikk grei ramen til lunsj. Men matcher ikke Koie på denne retten. Men mye godt på menyen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Vi var 4 personer som spiste middag her. All maten var allergimarkert, noe som var fint. Flere av servitørene snakket engelsk, men det var ikke noe problem. Maten kom fort, og alle var superfornøyde med det de fikk. De skal pluss for egen veganmeny!
Vi kommer tilbake.

Takk, Maria O
Anmeldt 14. oktober 2018

Restauranten er 2 i 1, ligger rett utenfor sentrum - gåavstand. Mange gateparkeringer utenfor. Jeg har her to ganger på mitt siste Oslo besøk. Hadde sen middag her med familie. Masse folk en fredagskveld. Servitørene virket veldig stresset. De har presset inn mange border og stoler på et lite område. De glemte måten min. Ventet 10 min ekstra på denne. Vietnamesisk iskaffe var utvannet. Ikke god. Dagen etter var jeg og hadde tidlig middag med noen venner. Mindre gjester, litt bedre service. God mat. Jeg elsker "uvanlig" mat. Gleder meg til å komme innom igjen ved neste Oslo besøk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Vany90
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Service var elendig. Vi sa hei til første servitør for å bestille, han gikk forbi og viftet med hånden "ikke nå"! Vi spurte den andre servitrise og hun bare gikk forbi oss uten å stoppe. Servitørene snakker bare dårlig engelsk. De nektet å spørre kjøkkenet om de kunne lage karamell, for de hadde ikke karamellsaus. Men karamell lages enkelt av sukker, vet du...
Maten er god som vanlig, men de må lære å steke tofu, den skal tørkes før den går i panna...

Takk, AlyosaAnanas
Anmeldt 2. oktober 2018

Restauranten har et ganske avlangt lokale i det forhenværende samvirkelaget. Har fått det til å virke innbydende og koselig.Maten var svært god, og servicen var det heller ikke noe å si på. Bør prøves av flere!

Takk, vsvidar

Reisende som så på Monsun Noodlebar, så også på

Har du vært i Monsun Noodlebar? Del dine erfaringer!