TripAdvisor

Anmeldelse av Monsun Noodlebar

Monsun Noodlebar
Bestill på internett
Anmeldt 11. september 2019

Første gangen jeg spiste smakte det bare ikke godt. Hverken de andres eller mine sushier. (Du finner bedre sushi på de fleste "billige" stedene i Oslo) Ga Monsun Noodlebar en sjanse til et år etter, etter å ha blitt å overtalt til å prøve igjen. Da smakte det "Spaghetti ala capri" asiatisk versjon. Både min og kjæresten min sin. Kan ikke ha vært uflaks at så mye dårlig mat har kommet derfra. Skjønner ikke hvorfor det er så populært.

Dato for besøk: april 2019
Takk, GabrielB2887

Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Ungdommelig preg og blandet publikum. Maten var meget bra, og servicen kan ikke bli stor bedre når det er så mye folk i restauranten.

Dato for besøk: september 2019
Takk, vsvidar
Anmeldt 2. juli 2019

Særdeles dårlig opplevelse med overpriset middelmådig mat, lunken drikke og fryktelig service. Måtte vente 50 min fra vi satt oss til å få mat servert da med lang ventetid på å få snakke med servitører som totalt overså oss. På dette tidspunktet var det ca 10 gjester så at de hadde et voldsomt trykk var ikke en grunn.
Anbefaler å ligge langt unna og si som restauranten selv sa til oss: Velg et annet alternativ!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, PremN1
Anmeldt 21. juni 2019 via mobile enheter

Populært spisested. Jeg bestilte spicy ramen med kylling. Denne var god, men har smakt bedre ramen andre steder. Gode porsjoner og bra utvalg av asiatisk øl for de som liker det.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, ellen_svh
Anmeldt 18. juni 2019 via mobile enheter

Har spist mye på Monsun, og de skuffer aldri! Her får du kvalitetsmat for pengene og servicen er god. Dette er garantert den beste sushien på Grünerløkka. ✨✨

Dato for besøk: juni 2019
Takk, FoodAdviser

Reisende som så på Monsun Noodlebar, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Monsun Noodlebar? Del dine erfaringer!