“Gode småretter og drinker”
Anmeldelse av Monsun Noodlebar

Monsun Noodlebar
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette stedet leverer alltid gode småretter (spesielt vårrullene)! Hyggelig atmosfære også. Anbefales.

1  Takk, 711mariao

Anmeldt 25. april 2020 via mobile enheter

Kronisk forsinket på levering av takeaway minimum 20 minutter etter oppgitt leveringstid. Personalet orker ikke å si et beklager en gang, siden dette heller er regelen enn unntaket på Monsun. Det er også fullt mulig å bestille mat på appen og få hente tid kl 14:30. Restauranten åpner kl 15:00 så de begynner ikke på maten før det. Personalet greier igjen ikke å klemme ut et beklager når dette skjer heller, da det også er en vanlig hendelse tydeligvis (vi var flere som skulle hente mat kl 14:30) Bra mat men fullstendig kaos i organiseringen, appen og forferdelig personalet. Styr unna med mindre du har kjempegod tid, og stor tålmodighet rundt elendig service fra et uengasjert og svært dårlig personal!!

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, Norwegian1980
Anmeldt 5. april 2020 via mobile enheter

Skuffende. Dårlig service. Dyrt. Lite mat. Synd, hadde gledet meg basert på andre anmeldelser av stedet.

Dato for besøk: april 2020
1  Takk, simikken
Anmeldt 21. mars 2020 via mobile enheter

Har ikke besøkt spisestedet, men bestilte take away. Uspiselig pad thai. Dette minner mer om kattemat enn noe mennesker kan spise. Rett i søppelet.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, Barol0
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Vi var 5 personer som bestilte ulike forretter og hovedretter. Svært god mat, hyggelige priser og grei service. Litt kaldt i lokalet. Absolutt bra!!

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, OdBjB

Reisende som så på Monsun Noodlebar, så også på

Har du vært i Monsun Noodlebar? Del dine erfaringer!