“Elendig Pad Thai”
Anmeldelse av Monsun Noodlebar

Monsun Noodlebar
Anmeldt 1. august 2021

Bestille Pad Thai takeaway med foodora. Retten var altså så forferdelig søt og klissete at vi ikke klarte å spise den opp noen av oss. Noen hadde mistet hele glasset med alt for søt Tamarind saus i retten. Ikke fant vi noe tofu eller egg som beskrevet på nettsiden heller. Det har lenge gått nedover med kvaliteten på maten på dette stedet, og dette var spikeren i kista for vår del. Kommer ikke til å spise her mere fremover.

1  Takk, I9052CLthomasp

Anmeldt 25. juni 2021

Hadde reservert bord og fikk beskjed om at vi kun hadde det i 1.5 t. Det var et kaos uten like. Vi bestilte hver vår forrett og hovedrett. Jeg fikk hovedretten først, mens kjæresten min ikke fikk noe som helst. 10 min etterpå kom kjæresten min sin forrett. Deretter hovedrett. Min forrett kom aldri, og jeg fikk aldri tak i de. Maten var også smakløs og slapp. De løp rundt som hodeløse høns. Forferdelig service. De virker underbemannet - eller håper i alle fall det var det, for da kan de i alle fall gjøre noe med saken før de mister alle gjestene sine...

3  Takk, 674fridam
Anmeldt 6. april 2021 via mobile enheter

Har bestilt mye Asiatisk via Fodora. Har kun hatt gode mat opplevelser, men Monsun leverte ikke. Maten var bestilt Spicy, og var ikke et snev sterkt. anden var seig og eggnudlene som blir reklamert som håndlaget, stekt i teriyaki saus satt fast i hverandre som overkokt spagetti. Grønsakene var slappe og anden smakte tørr, og oppvarmet fra gårsdagen. Hadde lett spist en Grandiosa for 39kr istedenfor dette.
Bortkasta 300kr

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Moduspodua
Jana L, Owner på Monsun Noodlebar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2021

Hei, beklager for din opplevelse. Send oss gjerne en mail til post@monsunrestaurant.no så kan vi gjøre opp en kompensasjon til deg.

Anmeldt 14. november 2020 via mobile enheter

Ok mat, men stedet er bare kaos. Veldig lang ventetid på bestilling, for å få maten og betalingen. Virker underbemannet og uinteresserte i gjestene.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, magnusw23
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette stedet leverer alltid gode småretter (spesielt vårrullene)! Hyggelig atmosfære også. Anbefales.

1  Takk, 711mariao

Reisende som så på Monsun Noodlebar, så også på

Har du vært i Monsun Noodlebar? Del dine erfaringer!