“Koselig sted og god service”
Anmeldelse av Plah Home

Plah Home
Kjøkken: Asiatisk, Thai, Kafé
Beskrivelse: Plah Home er Plah sin Cafe, Take Away og Catering virksomhet i Briskebyveien 26 Alle våre retter er lagd med kjærlighet og fra bunnen av. Vi starter tidlig om morgenen og lager våre egne currypaster, presser limejuice, vasker våre friske grønnsaker, koker krafter, tørker chili, renser reker, fileterer den ferske fisken, og preparerer det gode kjøttet på vår robata grill.
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

En kort tur innom for litt mat før vinsmaking. Veldig gode thai småretter og salat. Rask og god service i uformelle omgivelser. De hadde ikke Cappuchino men det ble løst ved å hente (og legge) ut for på kaffebar ved siden av. Absolutt et sted å besøke igjen

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, eriksR3055MR

Anmeldt 15. februar 2018 via mobile enheter

Her ble vi tatt godt imot og fikk ypperlig service! God mat! Kommer gjerne tilbake Koselig, lite lokale.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, torillf665
Anmeldt 23. august 2017

WOW, dette var bare så utrolig smakfult og godt. Overaskende uforglemmelige smaker og fint anrettet. Definitivt en plass jeg drar igjen ved neste Oslo tur. Ikke typisk restaurantlokale da det er en takeaway plass i hovedsak, men pyttsann maten var TOPP og koselig og lite lokale gjorde det bare vel så hyggelig!!!

Dato for besøk: februar 2017
1  Takk, 206camillaj
Anmeldt 2. februar 2017 via mobile enheter

Plah hom er en liten, intim restaurant med noen få bord. De har god service og maten er bra. Prisene er rimelige sett i forhold til kvaliteten.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, arildb2014
Anmeldt 4. januar 2017 via mobile enheter

Fantastiske råvarer og nydelig tilbereding av det beste fra Thailands kjøkken. De fleste tar med maten hjem, men vi sitter mest der. God avslappet stemning og et godt glass hvitt mens vi venter på maten. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2016
Takk, JanneckeD

Reisende som så på Plah Home, så også på

Har du vært i Plah Home? Del dine erfaringer!