“Anbefales til et lett måltid”
Anmeldelse av Lett

Lett
Vurdert som nr. 31 av 66 Smått og godt i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Smakfull mat og hyggelig betjening :)
Kan anbefales til et raskt godt og sunt lett måltid. Delikate små søte desserter.

Takk, Anne Pandrup A

Anmeldt 28. august 2018

Veldig god service og blide ansatte! Gjør sitt ytterste!! God og fresh mat, sunt og godt alternativ. Ikke så dyrt heller, sammenlignet med andre i samme type bransje. Fine veganalternativer som gjør det mulig å være veganer i Oslo også;-) Softisen/Kokosisen de serverer på Aker Brygge er fantastisk!!! Beste jeg har smakt noensinne:-O
Superfornøyd, og kommer tilbake hit!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Columbusandme
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Etter en vellykket helg i hovedstaden, våknet vi opp søndagen og hadde ikke lyst på junkfood(faktisk). Vi fant fort ut at «Lett» lå rett borti gaten og var åpen.
Vi dro dit, og ble møtt av en konsept vi aldri har vært borti før. Dette var helt utrolig kult - og godt!
Man kan enten lage sin egen salat, eller velge fra sammensetningene de allerede har. Base, protein, grønnsaker og evt dressing. Alle råvarer var sååå ferske, jentene bak disken var så dyktige og salaten så god. Prisen var nokså stiv, men det tenkte vi ikke lenger på når maten var konsumert. Hit vil jeg returnere neste gang jeg er i Oslo. Deilig lunsj på en ellers slitsom søndag. Vegetar er selvfølgelig en mulighet her.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, verenemh
Anmeldt 11. juni 2018

[‎2018-‎06-‎11 15.57]
Ingen tittel
2. juni
Vi bestiller en pokè bowl, squash pasta og wrap, alle ordrer stora og med ekstra tilbehør som avocado, falafel osv. Dere ringer oss ca 5 minuter etter bestillingen, og vi blir informert om at dere ikke har noe av det vi har bestilt. Greit tenker vi, avbryt vår bestilling så bestiller vi på nytt. Plutselig var ALT borte, utenom meksikans sallat, meksikansk bowl og meksikansk wrap. Greit tenkte vi, vi går for det. For det første så får ingen av oss tortilla chipsen, og en av bestillingene får falafel som de ikke skal ha. Greit nok tenkte vi, feil kan skje og vi har full forståelse for at dere kan ha hatt forsinkelser fra leveranser osv.

3. juni.
Vi prøver på nytt. Bestiller meksikansk bowl, pokè bowl, squash pasta og wrap. ca 35-40 minuter får vi sms om at bestillingen er forsinket. Når bestillingen vel kommer så får vi beskjed av gutten som leverer fra foodora om at squash pasta ikke finns. NEJVEL... Da var det plutselig en person som var helt uten mat, og det var ingen som ringde og sa fra så vi kunne hatt mulighet til å få noe annet eller avbryte bestillingen og bestille noe annet sted. Men, det fortsetter. Den meksikanske bowlen var HELT uten nøttemiksen og det var persilja istedenfor koriander (har vi betalt 130 kr for spinat og grønnkål?), og istedenfor pokè bowl (som koster MER enn salaten) så fikk vi pokè salat. I tillegg var det to soya burker i salaten helt uten lokk, så hele salaten var drenkt i soya og chili aioli saus fikk jeg ikke.

Lurer på hva man betaler for her.

Det beste er at jeg sendte e-post til de, og fikk ikke svar. Min anmeldelse på facebook har de gjemt slik at man ikke ser hva jeg skrevet. Det er bra kundeservice det, bra jobbat!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Z9283AMmariag
Anmeldt 26. april 2018 via mobile enheter

Svært bra konsept og grei mat. Syns det skulle vært litt mer utvalg av grønnsaker og skulle vært litt raskere å få maten. Men maten var god og anbefales en tur

Dato for besøk: april 2018
Takk, trudesteiro

Reisende som så på Lett, så også på

Har du vært i Lett? Del dine erfaringer!