“Ofte tomt for essensielle ingredienser Lite fleksible !”
Anmeldelse av Lett - Klingenberg

Lett - Klingenberg
Vurdert som nr. 54 av 78 Smått og godt i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Våre salater, wraps og rawfood er hjemmelaget og tilberedt fra bunnen av på kjøkkenet i våre restauranter. Grønne valg er gode valg, og vi gjør det lett for deg å ta dem. Klimaavtrykket for hver rett står på menyen.
Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

Ofte tomt for ingredienser og svært lite fleksible med å få til alternativer som kunden er fornøyd med.
Det var som å snakke til en stein da jeg prøvde å få noe som kunne være en passelig erstatning.. Dette gjelder lett ved Munch museet. Ved Klingenberg er de imøtekomme og hyggelige men også der kan man risikere å ikke få det man har bestilt eller at de er tomme for ingredienser som inngår i menyen.
Jeg er glad i lett men når systemet er så dårlig og opplæring så mangelfull vurderer jeg andre alternativer.

Dato for besøk: september 2021
Takk, andreasb721

Anmeldt 11. juli 2020

Vi opplevde skikkelig dårlig service her. Det var lite vennlige ansatte, med dårlig humør, og de hedde en nedsettende måte å prate på. Dette var dessverre en veldig lite trivelig opplevelse, selv om maten var god.

1  Takk, 581oliverv
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Kom på en ikke planlagt lunsj. Spiste poké med laks, svart ris, syltet rød løk etc. Betjeningen kunne etter litt sjekk svare hvor råvarene kom fra. Mer enn 50% norsk og kortreist. Forslag til forbedring ; få bedre fram andelen lokale råvarer gjerne med oppslag på veggen. Jeg synes grønnkåleb blir litt for chewy/seig og litt for bitter. Finnes alternativer som f.eks spinat?

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, KyrreOlaf
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Smakfull mat og hyggelig betjening :)
Kan anbefales til et raskt godt og sunt lett måltid. Delikate små søte desserter.

Takk, Anne Pandrup A
Anmeldt 28. august 2018

Veldig god service og blide ansatte! Gjør sitt ytterste!! God og fresh mat, sunt og godt alternativ. Ikke så dyrt heller, sammenlignet med andre i samme type bransje. Fine veganalternativer som gjør det mulig å være veganer i Oslo også;-) Softisen/Kokosisen de serverer på Aker Brygge er fantastisk!!! Beste jeg har smakt noensinne:-O
Superfornøyd, og kommer tilbake hit!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Columbusandme

Reisende som så på Lett - Klingenberg, så også på

Har du vært i Lett - Klingenberg? Del dine erfaringer!