“Pølse etter jobb”
Anmeldelse av Wurst - STENGT

Wurst
Anmeldt 23. november 2018

Er i sentrum for å handle og trenger noe å spise, velger Würst i Strøket og får grei servering av smakfull på
pølse med tilbehør

Takk, petter eilert s

Anmeldt 25. april 2018 via mobile enheter

Dyrt og lite mat for pengene. Pølsen var helt OK, forventet mer fra en ordentlig Bratwurst. Kunne brukt litt mer fantasi og hatt noe mer tilbehør. Blir ikke mett av en pølse med minimalt tilbehør. Alt for dyrt å kjøpe 2 pølser, kunne heller fått en god biff et annet sted.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 719alexanderh
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Noe så sjeldent som en pølserestaurant...
Veldig god mat, ikke noe jåleri....bare skikkelig god mat. Føles nesten som om du sitter hjemme hos noen å spiser
Masse deilig øl, også anbefalinger til hver pølserett.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, tomarnef
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Rett og slett en ubehagelig opplevelse. Lokalet var skittent, de ansatte var frekke og maten var vond. Styr unna.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, KPABooga
Anmeldt 15. januar 2018 via mobile enheter

Jeg måtte prøve dette stedet.

Jeg spiser normalt ikke rødt kjøtt, men de har ikke pølser av kylling eller kalkun, så jeg strakte meg til sau.

Liten pølse som ikke var spesielt velsmakende. Sur garnityr på, trolig ikke gammel, men ikke etter min smak.

95 kr er mye for noe som smaker dårligere enn det en får for under halve prisen på Narvesen.

Eneste pluss er at en kan sitte her, og lokalene er trivelige.

Treg servering, men muligens grunnet personellmangel. Jeg så bare én ansatt.

Greit å ha prøvd, men kommer nok ikke igjen. :)

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Jan T

Reisende som så på Wurst, så også på