“Koselig ”

Kjøkken: Norsk
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi dro innom for å spise lunsj på formiddagen. Bestilte bakt potet og hamburger. Hamburgeren var nydelig og hjemmelaget. Poteten var også ok. Langrenn på lerret og god stemning.

Takk, 239maritah

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Koste oss glugg ihjel og eg la igjen minst 1000 kroner, heilt til ein vakt sa at eg måtte bli med ut og ta ein prat..Siden vi hadde tatt tog heile dagen var vi ganske trøtte og blei kasta ut fordi vi gjespa foran vakten. Prøvde å forklara men han ville ikkje høre, var ærlig talt idiotisk av han.

5  Takk, Bjarte S
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Biffen er alltid en klassiker på Eilefs. For ikke å snakke om den bakte poteten med kryddersmøret, men hvilken restaurant kan være tomme for kryddersmør. Hva med å lage nytt når det er tomt. Servicen var god den så lenge de oppdaget av vi var der. Servitøren var mer opptatt av å prate med noen utenlandske gjester om Bergen enn å se seg rundt om noen trengte service. Vi måtte selv kontakte personalet ved å oppsøke de i baren. Men maten er suuuper god, eneste at di må faktisk be opp å få dressing til salaten. Er ikke deg ett must. Men ta det med ro, jeg kommer igjen pga maten.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, mariusl351
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Sørgelig!! Har vært her en gang før og tar med venner for et koselig besøk. Der vil jeg si det snudde fort før vi kom inn! De mest arrogante dørvakter jeg noensinne har møtt og jeg er godt voksen. Mulig vi ikke var rett klientell . Her setter jeg aldri mine ben igjen, burde skjerpe dere og gi vaktholdet et kurs !!

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Nina V
Anmeldt 28. april 2018

Vi dro dit etter maten og skulle kose oss litt i baren. Men det var begrenset hva de serverte! De gadd ikke koke kaffe slik at de kunne lage Irish Coffe!! Og det var også andre drinker de ikke hadde det de trengte for å blande. Her bør noen skjerpe seg!

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, 51NAF

Reisende som så på Eilefs Landhandleri, så også på

Har du vært i Eilefs Landhandleri? Del dine erfaringer!