“Hyggelig atmosfære!”

W.B. Samson - Frogner
Vurdert som nr. 28 av 75 Smått og godt i Oslo
Kjøkken: Norsk, Kafé
Anmeldt 23. november 2018

På en iskald kveld så er det veldig hyggelig å sitte her og nyte peisen. Vi var der før filmkveld på Gimle, og vi ble overrasket over hvor fullt det var. Vi hadde for knapp tid til å spise pizza denne gangen, men nøyde oss med skinke/ost toast som var smakte riktig godt. Vi hadde også Napoleons kake som jeg syntes var litt lite søt, men den var ganske generøst stykke og så ut slik som en napoleonskake skal se ut. Jeg synes dette er et ypperlig sted før eller etter besøk på Gimle, men jeg har også vært der for å møte venninner på dagtid. Men siden det er så trangt mellom bordene så er det ikke stedet for de veldig private samtalene.

Takk, Ingeborg56

Anmeldt 7. februar 2018

Ypperlige bakervarer og god kaffe. Et flott sted for en rask lunch.
Hyggelig betjening og rask ekspedering.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Geir O
Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Trivelig og populært sted. Ganske fullt og det er forståelig da rettene var veldig gode!
Hadde chiabata med parmaskinke og mozzarella og min kjære hadde med kylling, ungene fikk en baguett med ost og skinke. Litt stive priser men god mat

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Tor1978
Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Koselig liten kafe men også dårlig med plass. Veldig travelt og hektisk, lydnivå er ganske høyt. Ellers bra utvalg av mat og snacks og søtsaker.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 86jonasberg
Anmeldt 1. september 2017

Samson gode bakeri produkter, hyggelige omgivelser inne og ute: Kun en person serverte tross lang kø. Parkering best på Fredrik stangs gate på nedsiden av Bygdøy alle

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Henrik I

Reisende som så på W.B. Samson - Frogner, så også på

Har du vært i W.B. Samson - Frogner? Del dine erfaringer!