“Betydelig variasjon i innhold og kvalitet”

Sanjay's Indian Restaurant & Bar
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Jeg har både besøkt restauranten og bestilt takeaway fra Sanjay’s ved et par anledninger. Mitt inntrykk er at det er stor variasjon i kvaliteten på råvarer, måten rettene tilberedes på og porsjonsstørrelsen. Noen ganger har helhetsinntrykket vært ganske bra, men min siste bestilling ga en såpass negativ opplevelse at jeg kommer neppe til velge Sanjay’s igjen. Det var dårlig kvalitet på kjøttet (tørt og seigt), nanbrødet var knekkebrød, retten var tilberedt på en annen måte enn tidligere (chicken tikka masala kun med saus og kjøtt - uten grønnsaker), og porsjonen var i barnestørrelse. Det var rett og slett strykkarakter og på ingen måte forventet verdi for pengene.

1  Takk, 117sveina

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Fire voksne skulle feire fødselsdag med god middag. Dette var første besøk, men vi kommer sikkert tilbake. God mat, kjapp servering, vennlig betjening og hyggelig lokale. Trenger man mer?

Takk, RolfH682
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk! Helt nydelig Indisk mat servert av hyggelig betjening i koselige, rene og stille omgivelser. Prismessig absolutt innenfor i forhold til kvalitet og kvantitet. God hjemmelagd Nan. Dette stedet anbefales på det sterkeste om du er på jakt etter en god Indisk restaurant utenfor sentrum.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Dreamer804999
Anmeldt 31. januar 2018 via mobile enheter

Har bestilt take away her nå to ganger og maten er god , det skal de ha . De har
masse forskjellig og variert på menyen .
Var litt uheldige med veldig lang venting den første gangen. Men det ble bedre til gang to .
Men det er altfor dyrt, virkelig !
Håper de justerer prisene litt for da er det mere interessant å spise her litt oftere .

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Bardouini
Anmeldt 12. september 2017 via mobile enheter

Grei kvalitet på maten men ikke Woow. Alt for dyrt for et lite sted som Løren. Egner seg best til takeaway men prisene igjen er veldig stive.

Dato for besøk: september 2017
Takk, lolap885

Reisende som så på Sanjay's Indian Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Sanjay's Indian Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!