“Delig Authentisk Indisk smak!!”

Sanjay's Indian Restaurant & Bar
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Har prøvd to ganger. veldig fornøyd med maten. Kokken er fantastisk i matlaging med autentisk smak. Prøv "Chicken Bhauu" og Veg pakora, veldig velsmakende. Lett myntebelagt og aroma. Naanbrød er lite tørt når jeg tror de må forbedres. milijo er rolig og fredelig. God gjestfrihet og rent miljø.

Takk, sebastinb2013

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Supergod mat og Lørens beste service!
Vi fikk gode anbefalinger mht. styrke på krydder og vin som passet til rettene.
Hit kommer vi garantert igjen.

Dato for besøk: mai 2021
3  Takk, Ba G
Anmeldt 20. april 2021 via mobile enheter

Bestilte butter chicken og bohana garlic chicken. Helt nydelig! God service og tilrettelegging for take away. Supre nan brød også. Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Kacikristensen
Anmeldt 28. mars 2021

Takeaway: Vi bestilte grilled-mixed denne gangen og tidligere har vi bestilt butter chicken og grilled-mixed. Det har vært utrolig små porsjoner til tross for prisen på 255 kroner nå sist feks (grilled-mixed). Tidligere når vi har bestilt butter chicken og grilled-mixed har heller ikke porsjonene vært mye men denne gangen så man tydelig at det er snakk om besparelse, ellers har jeg ingen forståelse for hvorfor folk skulle betalt 255 kroner for så lite mat generelt.
Man blir ikke mett så det anbefales ikke å bestille dette som takeaway om man har lyst på mat som metter.
Jeg har mye erfaring med indisk mat, og kan si at maten her var bedre for 1 måned siden.

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, Aina R
Anmeldt 2. november 2020 via mobile enheter

Et trivelig bekjentskap. I coronatiden er selvsagt smittevern et tema og her opplevde jeg det som godt ivaretatt. Maten smakte godt og servicen var god så Sanjay's kan anbefales.

Dato for besøk: november 2020
Takk, tbhaugen

Reisende som så på Sanjay's Indian Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Sanjay's Indian Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!