“Kjempe god mat”
Anmeldelse av Adriatic Cafe +

Adriatic Cafe +
Få mat levert
Beskrivelse: Restaurant Adriatic cafe + tilbyr en mer familievennlig atmosfære mens alltid å tilby et inkluderende miljø. Restaurant Adriatic cafe pluss tilbyr et morsomt og sosialt interaktiv stemning, en unik restaurant layout, en festlig atmosfære som er underholdende og morsomt for våre gjester.
Anmeldt 24. juli 2020

Første gang men definitivt ikke siste! Utrolig god mat og service. Bestilte cevap som anbefales på det sterkeste.

Takk, ardiankq

Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Prøvde spinat og storfekjøttdeig burek, begge smakte veldig godt. Var også veldig fine priser. Anbefaler denne plassen hvis man vil prøve mat fra Balkan

Dato for besøk: april 2019
2  Takk, 82lmp
Anmeldt 13. februar 2019 via mobile enheter

God mat fra balkan , hyggelig sted og bra beligenhet. Prisene er rimlige og bra for så mye mat . Anbefaler cevapi

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Passenger777614
Anmeldt 7. januar 2019 via mobile enheter

Arbeidsreise til Oslo sammen med min arbeidskamerat fra Serbia. Han hadde lyst å prøve en kafé med mat fra hans oppvekstland. Jeg ble med for å smake. Det endte med at vi spiste alle Lunchene der. Nydelig mat , hyggelig betjening. Jeg kommer igjen ved neste Oslotur

Dato for besøk: januar 2019
Takk, janhelgev
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Der kan man finne nydelig mat fra Balkan. Perfekt burek som smaker enda bedre enn på noen steder på balkan selv. Rimelige priser! Anbefales på stor grad!

1  Takk, phbuddha

Reisende som så på Adriatic Cafe +, så også på

Har du vært i Adriatic Cafe +? Del dine erfaringer!