“Elendig pizza!”

Domino's
Vurdert som nr. 1 314 av 1 592 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 18. juli 2020

Bestilte 3 medium pizza. Vi satte oss ned på restauranten og spiste pizzan .. som smakte helt grusomt. Skulle tro at pizzan var varmet opp på dag 3. Bestilte bestselger primo . Den var inntørket og brent.

3  Takk, 889merethen

Anmeldt 12. februar 2020

Ikke veldig imponerende pizza. Her får du helt ok pizza. Bestiller nok heller fra LKG eller Peppes...

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Ida Elin E
Anmeldt 15. oktober 2019

Stoppet på her en dag i juli, fikk meget god pizza med godt tilbehør og den beste desserten ever; Cinna Stix -smakfulle og nybakte kanelbrød som det sto på menyen, servert med melisglasur. Disse anbefales virkelig. Lokalene er veldig enkle, men så lenge maten er god og rimelig kommer vi tilbake.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, jorilln
Anmeldt 17. september 2019

Jeg elsker pizzaene fra dominos, og bestiller ofte gjennom appen og kommer og plukker den opp når den er ferdig. Pizzaen holder seg varm til jeg er hjemme, kjøreturen er på 15 min.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, thsosa
Anmeldt 15. april 2019 via mobile enheter

Jeg ble knust. Jeg bestilte cinnastix siden det ikke bare er fantastisk men det er det best dere har på menyen. Jeg fikk sjokolade i stedet. Jeg gråt. Jeg kan innrømme det. Jeg gråt. Jeg hater sjokolade over alt, så intenst at det gjør litt vondt. Så hva er greia? klarer dere ikke lese forskjellen på cinna og sjokolade? Sånn ærlig, det her ødela dagen min som ikke var helmaks i utgangspunktet. Trist. Dårlig. Inkompetent.

Dato for besøk: april 2019
2  Takk, Hedda F

Reisende som så på Domino's, så også på

Har du vært i Domino's? Del dine erfaringer!