“Julelunch”

Kjøkken: Bespisning
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 28. november 2018

Dette var triste greier. Hummer og kongekrabbe som var vassen, Roastbeef med bismak, pinnekjøtt som var tørt og smakløst. Eneste trøsten var dessertene som var bra. Men for 755,- så føltes det som svindel. Når enkelte i betjeningen virker sure i tillegg så var det en dårlig opplevelse,

1  Takk, 689runew

Anmeldt 18. november 2018

Vi bestemte oss for å spise lunsj her før gokarten. Dessverre så var det tåke, så det var ingen utsikt å se. Men det er god mat her, jeg valgte ost og skinke pai, mens de andre hadde rømmegrøt. Fin restaurant

Takk, AST81
Anmeldt 6. november 2018

Frognerseteren har jeg besøkt og brukt i mange tiår, men etter flere dårlige serveringer det siste året av norsk tradisjonsmat er d nå slutt. Stemningen og stedet er topp både til og fra tur, men maten får stryk. Feks: Kjøttkakene var harde, seige og smakløse.

1  Takk, Anne Sofie A
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted å spise lunsj med familien. Gammel særpreget bygning og flott utsikt. God mat og helt greie priser.

1  Takk, 656jannett
Anmeldt 21. oktober 2018

Maten her er ikke så veldig spennende, men heller mer sånn midt på tréet. Det mest spesielle ved dette stedet er de meget solide og gamle trebordene.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, oeyvind639

Reisende som så på Frognerseteren restaurant og kafe, så også på

Har du vært i Frognerseteren restaurant og kafe? Del dine erfaringer!