“Bursdagsfeiringen over all forventning!”

Frognerseteren restaurant og kafe
Kjøkken: Bespisning
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

En helt magisk forestilling av Walter og hans personalet!

Fantastiske omgivelser, nydelig mat og utsøkt drikke!

Kan bare anbefales for enhver anledning

2  Takk, afa1978

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Julebord med familien. Lutefisk med tilbehør og eplekake til dessert! Fisken var bra, men små porsjoner. Eplekaken var skuffende. Veldig søt smak. Flotte lokaler med utsikt over Oslo i belysning.

Takk, olej_rgenr
Anmeldt 28. november 2018

Dette var triste greier. Hummer og kongekrabbe som var vassen, Roastbeef med bismak, pinnekjøtt som var tørt og smakløst. Eneste trøsten var dessertene som var bra. Men for 755,- så føltes det som svindel. Når enkelte i betjeningen virker sure i tillegg så var det en dårlig opplevelse,

Takk, 689runew
Anmeldt 18. november 2018

Vi bestemte oss for å spise lunsj her før gokarten. Dessverre så var det tåke, så det var ingen utsikt å se. Men det er god mat her, jeg valgte ost og skinke pai, mens de andre hadde rømmegrøt. Fin restaurant

Takk, AST81
Anmeldt 6. november 2018

Frognerseteren har jeg besøkt og brukt i mange tiår, men etter flere dårlige serveringer det siste året av norsk tradisjonsmat er d nå slutt. Stemningen og stedet er topp både til og fra tur, men maten får stryk. Feks: Kjøttkakene var harde, seige og smakløse.

Takk, Anne Sofie A

Reisende som så på Frognerseteren restaurant og kafe, så også på

Har du vært i Frognerseteren restaurant og kafe? Del dine erfaringer!