“Utsikten er best”

Kjøkken: Bespisning
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. januar 2019

Det beste med restauranten er utsikten, som til gjengjeld er trolig er blant Oslos beste. Det tar imidlertid lang til å komme til restauranten. Egner seg trolig best om someren i fint vær i kombinasjon med en fot- eller sykkeltur i Nordmarka. Maten er OK, men ikke noe mer. Servicen/serveringen gikk meget tregt selv om restauranten nesten var tom.

Takk, BGK190479

Anmeldt 4. januar 2019

Flott utsikt og gamle ærverdige lokaler. Om du av en eller annet merkelig grunn ønsker kalde og ihjelkokte elgkarbonader uten særlig saus og med usedvanlig kjedelig salat og poteter med skall, er dette stedet for deg. Nei takk, fra meg!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, FISKING
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig utsikt over byen. Her kan man sitte inne eller ute og gnafle i seg lokal norsk overpriset mat sammen med pensjonister og amerikanske turister. Men det er jo sånn det skal være her, og vi hygget oss i solsteiken vi med en kald øl og noe attåt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

En helt magisk forestilling av Walter og hans personalet!

Fantastiske omgivelser, nydelig mat og utsøkt drikke!

Kan bare anbefales for enhver anledning

2  Takk, afa1978
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Julebord med familien. Lutefisk med tilbehør og eplekake til dessert! Fisken var bra, men små porsjoner. Eplekaken var skuffende. Veldig søt smak. Flotte lokaler med utsikt over Oslo i belysning.

Takk, olej_rgenr

Reisende som så på Frognerseteren restaurant og kafe, så også på

Har du vært i Frognerseteren restaurant og kafe? Del dine erfaringer!