“Et sted med tradisjon, kultur, utmerket mat, hyggelig betjening og utskt over hele Oslo.”

Frognerseteren restaurant og kafe
Kjøkken: Bespisning
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 1. september 2019

Frogerseteren er et sted der du kan ha selskap, ta en kopp kaffe eller bare nyet utsikten over Oslo. Et fatastisk sted som holde rpå tradisjoner.

Takk, PerRosenbladBrun

Anmeldt 26. august 2019

Dro til Frognerseteren i går for å spise middag og nyte utsikten som er formidabel. Valgte ørret med agurksalat. Ørreten var smakløs og agurksalaten like så. Hadd knapt ligget i noen lake. Fikk dessuten 4 minipoteter til som tilsvarte ca 1 vanlig potet. Ikke verd 235 kroner. Var rett og slett en skuffelse. Min venninne spiste finnebiff og var fornøyd.

Takk, KariAnneM28
Anmeldt 12. august 2019

Den selvbetjente cafeen hadde et delikat utvalg av godsaker for et lettere måltid, men varmmat også. Vennlig betjening og fornuftige priser. Kan anbefales!

Takk, Perthorvald
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Lite smakfull rømmegrøt. Virker som melgrøt med en teskje rømme i. Men været var fint og utsikten god

Takk, GunnarH214
Anmeldt 2. august 2019

Vi bestilte dagens suppe og den var alt for salt. Gikk inn og klagde og da ble det sagt at vi kunne vrlge en annen rett fra menyen og at restauranten skulle dekke mellomlegget. Det var 100 kroner forskjell på rettene. Når vi kom i kassen så måtte vi legge ut for mrllo.lrgget alikevell.
Kokken hadde allerede begynt på den nye retten.
Vi avslo å betale for den nye retten og fikk pengene tilbake.

Dårlig service når de sier noe og forandrer mening 1 minutt senere.
Og dårlig og salt mat.

Takk, RolfH43

Reisende som så på Frognerseteren restaurant og kafe, så også på

Har du vært i Frognerseteren restaurant og kafe? Del dine erfaringer!