“Ute”

Kjøkken: Bespisning
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2021

Utrolig lite gjestevennlig. Lang kø for å få mat på tallerken. Sååå like lang kø for å få betalt. Utrolig dårlig logistikk. Varmt og trangt og alle stod trykket inntil hverandre grunnet lite plass.
Synd for maten var "grei nok".

Takk, 586bittens

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Var her med familien ein nydelig sommer dag. Stedet og utsikten var fantastisk. Men styr unna maten… svært overprisa i forhold til kvaliteten på maten. Som dreven eplekake spiser fra barndommen (45 år som eg husker), i mange land også, må eg si dette var noe av det dårligste eg smakt. Fiskesuppa hadde 5 reker og 3 fiskebiter…dårlig med sjømat i høyden fersk opp kappa frukt til 54 NOK, var uspiselig pga overmoden kiwi. Så ikkje kom sulten

Takk, ge1jakob
Anmeldt 9. juni 2021

Vi fulgte servitørens anbefaling og ble ikke skuffet. Både forrett, hovedrett og vin var meget bra. Hyggelig atmosfære og profesjonell betjening

Takk, 713annen
Anmeldt 28. februar 2021

Nydelig sted med en fantastisk utsikt. Men servitørene kunne med fordel vært mer imøtekommende og blide....

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, Anne Margrethe N
Anmeldt 20. januar 2021

Vi går mye på ski i området og er stadig inne og tar en rask lunsj. Mest fordi det er det eneste alternativet for lunsj. Maten er et sted mellom spiselig og dårlig. Rømmegrøten er ganske god. Kjøttkakene er dårlige. Det verste med stedet er holdningen hos mange av de ansatte. Man får følelsen at man bare er til bry, det er ingen som er interessert i å høre på klager og oversaltet ertestuing eller liknende. De gir tydeligvis f......

Dato for besøk: januar 2021
1  Takk, Henriette A

Reisende som så på Frognerseteren restaurant og kafe, så også på

Har du vært i Frognerseteren restaurant og kafe? Del dine erfaringer!