“Lunsj”

Kjøkken: Bespisning
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Elgkarbonaden var som en pukk og smakte ingen ting Rødspette var tørr og bare en skinnfile som var fritert. Dette var rett og slett helt tragisk at dere kan servere noe sånt hos dere er tragisk

Dato for besøk: september 2021
Takk, Kjetil-292

Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Et årlig møte i gjengen førte oss hertil før et besøk på Roseslottet. Nydelig vær så mat og drikke ble fortært i friluft med utsikt til innerst i Bunnefjorden.
Rekesmørbrød smakte fortreffelig, men remuladen manglet, majones ble redningen.
Fullt var det med private selskap både på Høyre og Venstre flanke.
Kommer nok tilbake en annen sommerdag, det burde DU også gjøre!

Dato for besøk: september 2021
Takk, SveBra
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Meget god mat i kafeen. Vi valgte snitzel,og finnbiff; anbefales! Desserten tykkmelk m/rabarbrakompott toppet det hele. Hyggelig og serviceinnstillt betjening, koselige og sjarmerende lokaler.
Rømmegrøten og eplekaken er prøvd tidligere; vi anbefaler dette også

Takk, Stig S
Anmeldt 7. august 2021

Skulle endelig vise barna mine (9 og 12år) den berømte eplekaken på Frognerseteren som jeg hadde snakket så lenge om fra den gangen jeg bodde i Oslo.
Alt gikk greit helt frem til kassen.
Pga. Covid-19 så ble bestikk utlevert i kassen som er forståelig. Der fikk jeg 4 sett med skje, gaffel og 1 serviett til 4 personer. Spurte høflig om det var mulig få ett par servietter ekstra da jeg hadde med barn.
Fyren i kassen ble tydelig irritert over spørsmålet og tok halve serviettbunken bak kassen og demonstrativt "klasket" bunken i disken foran meg og utbrøt "her har du servietter" Jeg hadde ikke spurt om 20-30 servietter.
I tillegg skulle min kjæreste ha kakao med krem. Skålen med krem var tom og spurte høflig etter mer krem.
Ny krem kom inn og damen som kom ut med ny krem, formelig klasket en skje med krem opp i koppen, så det ble en liten tsunami av klissete kakao ut over hele koppen.
Siden vi kom utenbys fra kunne vi ha spart turen og ett halvt tusen kroner for denne opplevelsen.
Så det var min siste tur der.

Takk, Scenic419438
Anmeldt 22. juli 2021

Utrolig lite gjestevennlig. Lang kø for å få mat på tallerken. Sååå like lang kø for å få betalt. Utrolig dårlig logistikk. Varmt og trangt og alle stod trykket inntil hverandre grunnet lite plass.
Synd for maten var "grei nok".

Takk, 586bittens

Reisende som så på Frognerseteren restaurant og kafe, så også på

Har du vært i Frognerseteren restaurant og kafe? Del dine erfaringer!