“Anbefales for spesielle anledninger”
Anmeldelse av Klosteret Restaurant

Klosteret Restaurant
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Stemningsfull restaurant med kjellerhvelv, smijern og levende lys – perfekt for en romantisk aften, en hyggelig vennemiddag eller et middagsselskap. Maten på Klosteret har et klassisk og rustikt tilsnitt, med innslag fra det kreative og moderne kjøkken og fokus på sesong og norske råvarer. À la carte- og selskapsmenyene endres i takt med årstidene, mens dagens meny komponeres ut ifra de beste råvarene den dagen. Vinkjelleren består av over 600 titler.
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Veldig koselig lokale som setter stemningen. Maten var veldig god og jeg vil særlig fremheve forretten og desserten. Dette stedet kan anbefales for spesielle anledninger.

Takk, annesZ674QW

Anmeldt 18. august 2021

Man merker umiddelbart ved inngang til Klosteret at dette er en spesiell restaurant. Dempet belysning gir en hyggelig atmosfære, og stearinlys og dekorasjoner minner om et faktisk gammelt kloster.

Utrolig god service fra vår kelner, smakfulle matretter og en god vin pakke til vår 5-retters gjorde dette til en minneverdig kveld. Vi skal garantert besøke denne perlen igjen.

Takk, magnusg757
Anmeldt 27. juli 2021

Lørdag 10. juli
2 av 4 v/bordet bestilte 1 flaske øl mens vi kikket spent på meny. Da ølflasken ble satt på bordet etterspurte vi etter en stund ølglass. Det falt tydeligvis ikke i smak for en lite imøtekommende servitør som ba oss om å benytte vannglass eller rødvinsglass som sto på bordet v/ankomst og at det ville etterfylles med glass etterhvert som det gikk tomt. Vi benyttet vannglasset, ikke helt som forventet på et sted som Klosteret. Dårlig start på en ellers hyggelig kveld. 5 retters meny og tilhørende vinpakke falt forøvrig i smak.

1  Takk, N8768IOfranks
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Fikk anbefalt denne resturanten av en venn. Den sto så absolutt til forventningene. Veldig god mat og vin, personalet var blide, serviceinnstilte og kunnskapsrike om både mat og vin. Atmosfæren var også veldig bra.

Takk, TomRRU
Anmeldt 7. juli 2021

Vi var lørdag kveld gjester i restauranten.

Det var en udelt positiv opplevelse, og jeg vil gjerne gi ros for den flotte måten vi ble møtt på og den vennlighet vi opplevde fra de kelnerne vi hadde med å gjøre. Så stor og varm takk til restauranten og de som møtte og tok seg av oss der.

Takk, 349_ysteins

Reisende som så på Klosteret Restaurant, så også på

Har du vært i Klosteret Restaurant? Del dine erfaringer!