“Godt rykte, men innfridde ikke. Stor skuffelse.”
Anmeldelse av Klosteret Restaurant

Klosteret Restaurant
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Stemningsfull restaurant med kjellerhvelv, smijern og levende lys – perfekt for en romantisk aften, en hyggelig vennemiddag eller et middagsselskap. Maten på Klosteret har et klassisk og rustikt tilsnitt, med innslag fra det kreative og moderne kjøkken og fokus på sesong og norske råvarer. À la carte- og selskapsmenyene endres i takt med årstidene, mens dagens meny komponeres ut ifra de beste råvarene den dagen. Vinkjelleren består av over 600 titler.
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Dette var ikke bra. Dessverre. Uvitende servitører innen mat og vin.. Bestilte viner etter anbefalinger, noe som viste seg at de ikke hadde. Ble til slutt enig angående vin, men dessverre klarte de ikke og innfri her. Maten, en 3 retters, Forett ok, hovedrett (perlehøne) var langt under pari. Ikke varm, ble servert kald. Desserten (ost) var så der. Vil ikke anbefale denne restauranten…

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, C5326VUthomasl

Anmeldt 31. august 2021

Andre gang jeg er der, første gang med utmerket service fra servitør Paweł og andre gang like utmerket fra Nikolai. Maten var veldig god som vanlig med et strålende vin utvalg.

Takk, Patrick05v63
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, og upåklagelig service. Spiste 5 retters med tilhørende vinpakke. Vi var 9 stk til bordet, alle var fornøyd.

Takk, 329iselink
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Veldig koselig lokale som setter stemningen. Maten var veldig god og jeg vil særlig fremheve forretten og desserten. Dette stedet kan anbefales for spesielle anledninger.

Takk, annesZ674QW
Anmeldt 18. august 2021

Man merker umiddelbart ved inngang til Klosteret at dette er en spesiell restaurant. Dempet belysning gir en hyggelig atmosfære, og stearinlys og dekorasjoner minner om et faktisk gammelt kloster.

Utrolig god service fra vår kelner, smakfulle matretter og en god vin pakke til vår 5-retters gjorde dette til en minneverdig kveld. Vi skal garantert besøke denne perlen igjen.

Takk, magnusg757

Reisende som så på Klosteret Restaurant, så også på

Har du vært i Klosteret Restaurant? Del dine erfaringer!