“Skuffende kveld”
Anmeldelse av Klosteret Restaurant

Klosteret Restaurant
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Beskrivelse: Stemningsfull restaurant med kjellerhvelv, smijern og levende lys – perfekt for en romantisk aften, en hyggelig vennemiddag eller et middagsselskap. Maten på Klosteret har et klassisk og rustikt tilsnitt, med innslag fra det kreative og moderne kjøkken og fokus på sesong og norske råvarer. À la carte- og selskapsmenyene endres i takt med årstidene, mens dagens meny komponeres ut ifra de beste råvarene den dagen. Vinkjelleren består av over 600 titler.
Anmeldt 26. september 2021

Har vært flere ganger på Klosteret, første gang for flere år siden. Den gang var dette et godt sted å komme til, med god mat, stemning og service. Stemningen er fortsatt god, takket være enormt med stearinlys og fint lokale. Men de siste gangene har særlig servicen manglet, og bærer preg av altfor få ansatte. Ventet 2 timer før hovedretten kom på bordet, vinglass stod tomme og vi måtte etterspørre å få fylt dem opp ettersom vi hadde bestilt vinpakke. Forretten som var en varmrett var lunken - på grenset til kald. Dette står ikke i stil til hva man forventer av en slik type restaurant, og bærer preg av lite planlegging. De ansatte gjorde så godt de kunne etter forutsetningene, men hadde altfor mye å gjøre. Kommer nok ikke tilbake.

Takk, P8398ZGlisam
christian e, Daglig leder på Klosteret Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2021

Hei, veldig hyggelig å høre at du har likt å komme til oss tidligere! Veldig synd at du har hatt noen ikke så bra opplevelser hos oss i det siste. Vi er også enige i at det har tatt lang tid mellom rettene noen ganger i sommer og høst.
Dessverre hender det at folk bli syke eller det skjer andre ting, og nå med pandemien har vi vært enda mer sårbare for dette, med restriksjoner og nye regler. Pandemien har dessverre hatt noen ringvirkninger for mange, også oss. Og selv om vi prøver å balansere bemanning og bookinger for å kunne yte god service, skjer det uforutsette ting innimellom.

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Tilfeldigheter gjorde at vi endte opp her, og angrer ikke på det. 5-retters med vinpakke og alt var helt fantastisk og vin og mat utfylte hverandre perfekt. Blir nok ikke siste gang vi kommer

Takk, wirei-75
Anmeldt 7. september 2021

Har vært mange ganger her, alltid svært god opplevelse. Anbefaler set-meny med vinpakke. God stemning, topp service, førsteklasses mat. Stabil og høy kvalitet, har spist her siden slutten av nittitallet, og aldri blitt skuffet. Passer veldig godt til romantisk middag, men er også et veldig hyggelig sted for andre anledninger. Akustikken er god. Alt i alt rett og slett en perle av et sted.

Takk, RadioTrulte
Anmeldt 7. september 2021

spiste 7 retters med vinpakke pris matkvalitet og service var veldig godt og det anbefales å besøke denne restaurant

Takk, 874florisv
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Dette var ikke bra. Dessverre. Uvitende servitører innen mat og vin.. Bestilte viner etter anbefalinger, noe som viste seg at de ikke hadde. Ble til slutt enig angående vin, men dessverre klarte de ikke og innfri her. Maten, en 3 retters, Forett ok, hovedrett (perlehøne) var langt under pari. Ikke varm, ble servert kald. Desserten (ost) var så der. Vil ikke anbefale denne restauranten…

1  Takk, C5326VUthomasl

Reisende som så på Klosteret Restaurant, så også på

Har du vært i Klosteret Restaurant? Del dine erfaringer!