Det car gøy for tenåring.

Det var fantastisk opplevelse. Vi feiret bursdagsbarn som var tretten år gammel. Gutta var fornøyde.

Anmeldt 3 dager siden
Anna M
Barneselskap, tipptopp

Vi var veldig fornøyde med opplegget. Barna elsket LaserTag og det var god stemning. Neste gang vil... les mer

Anmeldt 1 uke siden
LivT43
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
fra USD 1 051,94
fra USD 1 718,87
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi var 8 stykker som spilte 2x15 min og det var kjempegøy! Og veldig flinke betjente. Kan virkelig anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Lillebilgh
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Dyrt og litt dårlig velkomst (kaotisk) og lite proff gjennomføring av arrangementet. Prisen var proff, men gjennomføringen var litt amatør.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, CathrineKlem
Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Utrolig morsomt sted. Har vært her flere ganger å spilt lasertag, men valgte denne gangen 3-kamp. Vi hadde utdrikningslag her, og betjeningen var svært hyggelige, hjelpsomme og profesjonelle. Vi bestilte rodeo, hinderløype og sumobryting. Noe av det morsomste jeg har gjort! Dette var utdrikningslag, og alle var fornøyde. Obs: bukse eller shorts anbefales.

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, thestif
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Bestilte 2 runder. En ansatt ble skadet etter 1 runde da han skulle fylle luft.. Vi fikk kraftig redusert opplevelse men måtte fortsatt betale for 1 runde. Sjefen var umoden, ikke serviceinnstilt og anbefales absolutt ikke å gjøre avtaler med. Hadde det gått an å gi null ville jeg gjort det

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, christianuh
Forvik, Daglig leder på Megazone Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Hei Christian.

Dette var synd å høre.

Jeg beklager at dere fikk en dårlig opplevelse. Den ansatte ble dessverre skadet av en slitt luftslange. Jeg har blitt fortalt hva som skjedde. Det gikk bra med vedkommende.

Ta gjerne direkte kontakt med meg på post@megazone.no, så skal jeg fikse et par runder til dere, gratis!

Hilsen
Andreas Forvik
Ny daglig leder, Megazone Oslo og Ulsrud
(Beklager sent svar, men ikke så lenge siden jeg tok over)

Anmeldt 9. mars 2017

Fikk bestilt en 15 minutters adrenalinkick for familien på Megazone i Oslo, nærmere bestemt i Møllergata. Dette var veldrevet, godt organisert og meget hyggelig og profesjonell betjening.
Vi hadde 15 minutter med aktiv jakt på poeng, og alle hadde en morsom stund sammen. I tillegg var det selvsagt spennende å se hvem som ledet score statistikken til slutt. Absolutt verdt pengene og stunden.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, Trond469