Super opplevelse, igjen.

Superhyggelig personale, morsomt opphold og god stemning. Lett verdt pengene! De ansatte er blide... les mer

Anmeldt 5 dager siden
LightPacker605336
Flott og spennende opplevelse

Vi kom tidlig og de hadde mulighet til å framskyve bestillingen vår. De informerte fint og var... les mer

Anmeldt 1 uke siden
liselove
Dublin, Irland

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
fra USD 1 051,46
fra USD 1 705,00
2025 av 33 anmeldelser
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Var en vennegjeng på 9 som spilte Lazertag en lørdagskveld! Sykt morsomt konsept, anbefales veldig!!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, lillianesn
Andreas F, Daglig leder på Megazone Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2020

Lasertag er gøy, spesielt med venner og sent på kvelden ;)

Håper vi sees igjen :D

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

De ansatte var flinke til å ta seg av barna! Pizzaen smakte godt og bursdagen var godt organisert. Svært populær «fotoboks» i inngangen som underholdt ungene når vi kom. Flott gave til bursdagsbarnet. Dette gjør vi gjerne igjen!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Aleksandra Sily... H

Tusen takk for hyggelige ord!

Håper vi sees igjen ved en senere anledning :D

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi var 8 stykker som spilte 2x15 min og det var kjempegøy! Og veldig flinke betjente. Kan virkelig anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Lillebilgh
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Dyrt og litt dårlig velkomst (kaotisk) og lite proff gjennomføring av arrangementet. Prisen var proff, men gjennomføringen var litt amatør.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, CathrineKlem
Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Utrolig morsomt sted. Har vært her flere ganger å spilt lasertag, men valgte denne gangen 3-kamp. Vi hadde utdrikningslag her, og betjeningen var svært hyggelige, hjelpsomme og profesjonelle. Vi bestilte rodeo, hinderløype og sumobryting. Noe av det morsomste jeg har gjort! Dette var utdrikningslag, og alle var fornøyde. Obs: bukse eller shorts anbefales.

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, thestif