Barneselskap, tipptopp

Vi var veldig fornøyde med opplegget. Barna elsket LaserTag og det var god stemning. Neste gang vil... les mer

Anmeldt 1 uke siden
LivT43
Oslo, Norge
Super opplevelse, igjen.

Superhyggelig personale, morsomt opphold og god stemning. Lett verdt pengene! De ansatte er blide... les mer

Anmeldt 2 uker siden
LightPacker605336

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
fra USD 1 055,62
fra USD 1 729,54
2025 av 34 anmeldelser
Anmeldt 29. august 2020

Helmaks! Da jeg kom inn døren ble jeg møtt med et hyggelig smil av personalet! De hjalp meg uten at jeg trengte å kontakte dem og viste hvor jeg skulle være. Det som var det morsomste, var så klart laserspillet jeg spilte med mine venner. veldig kul bane med forskjellige elementer!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, eiriknps
Andreas F, Daglig leder på Megazone Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2020

Så bra at dere følte dere ivaretatt hos oss.

Håper vi sees igjen :D

Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Var en vennegjeng på 9 som spilte Lazertag en lørdagskveld! Sykt morsomt konsept, anbefales veldig!!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, lillianesn

Lasertag er gøy, spesielt med venner og sent på kvelden ;)

Håper vi sees igjen :D

Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

De ansatte var flinke til å ta seg av barna! Pizzaen smakte godt og bursdagen var godt organisert. Svært populær «fotoboks» i inngangen som underholdt ungene når vi kom. Flott gave til bursdagsbarnet. Dette gjør vi gjerne igjen!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Aleksandra Sily... H

Tusen takk for hyggelige ord!

Håper vi sees igjen ved en senere anledning :D

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi var 8 stykker som spilte 2x15 min og det var kjempegøy! Og veldig flinke betjente. Kan virkelig anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Lillebilgh
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Dyrt og litt dårlig velkomst (kaotisk) og lite proff gjennomføring av arrangementet. Prisen var proff, men gjennomføringen var litt amatør.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, CathrineKlem