Det car gøy for tenåring.

Det var fantastisk opplevelse. Vi feiret bursdagsbarn som var tretten år gammel. Gutta var fornøyde.

Anmeldt 2 dager siden
Anna M
Barneselskap, tipptopp

Vi var veldig fornøyde med opplegget. Barna elsket LaserTag og det var god stemning. Neste gang vil... les mer

Anmeldt 1 uke siden
LivT43
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
fra USD 1 054,11
fra USD 1 727,74
Anmeldt 12. september 2020

Sykt kult. Dette er ikke første gang, det er sånn femte. Liker å være her med vennerfordi det er kos og gøy.

1  Takk, Bamsegut
Andreas F, Daglig leder på Megazone Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2020

Så hyggelig at du har vært hos oss flere ganger!

Håper vi sees nok en gang :D

Anmeldt 12. september 2020

Sjukt bra sted! Anbefales for alle, god briefing. God service, og servering. Ta en tur med venner eller familie det blir bra!!

1  Takk, F5595MXjond

Tusen hjertelig takk for en fin tilbakemelding!

Håper vi sees igjen :D

Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Dette var en morsom aktivitet som passet godt for både voksen og barn jeg fikk dette i gave fra min sønn på 8. Og vi hadde det skikkelig gøy begge to.

1  Takk, 705magnusk

Ingenting er bedre enn å gi dette bort i gave :D Noe voksne og barn kan gjøre sammen :)

Takk for en fin tilbakemelding. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Supermorsomt!! Vi var der i utdrikningslag! Kommer gjerne igjen..!
Halleluja halleluja!!
Tommel opp.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, 361ingridm

Halleluja! :D

Velkommen tilbake :D

Anmeldt 29. august 2020

Helmaks! Da jeg kom inn døren ble jeg møtt med et hyggelig smil av personalet! De hjalp meg uten at jeg trengte å kontakte dem og viste hvor jeg skulle være. Det som var det morsomste, var så klart laserspillet jeg spilte med mine venner. veldig kul bane med forskjellige elementer!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, eiriknps

Så bra at dere følte dere ivaretatt hos oss.

Håper vi sees igjen :D